ایلام- مدیرعامل شرکت گاز استان ایلام گفت: نرخ تعرفه گاز مصرفی هیچ گونه تغییری نکرده و علت افزایش مبالغ قبوض مشترکان، به دلیل افزایش تصاعدی مصرف در فصل سرما و محاسبه آن به صورت پلکانی است.

بیش از ۴۰ روستای ایلام از نعمت گاز برخوردار می شوند/ نرخ تعرفه گاز مصرفی افزایش نداشته است

عباس شمس الهی روز یکشنبه در گفتگو با قدس آنلاین با بیان اینکه در فصول گرم سال و به دلیل پایین بودن میزان مصرف و محاسبه قبوض به صورت عادی، مبالغ گاز مصرفی مشترکین چندان بالا نیست، اظهار داشت: در فصول سرد به دلیل اوج مصرف و محاسبه قبوض به صورت تصاعدی و پلکانی، هزینه گاز مصرفی و مبالغ قبوض افزایش می یابد و مشترکان احساس می کنند که تعرفه ها افزایش یافته است.

وی افزایش نرخ تعرفه گاز مصرفی مشترکان را به شدت تکذیب کرد و افزود: در سال های گذشته، از ۱۵ آبان تا ۱۵ فروردین به عنوان بازه زمانی سرما تعیین شده بود اما اکنون از اول آذر تا ۲۹ اسفند ماه به عنوان فصل سرما تعیین شده است.

مدیرعامل شرکت گاز استان ایلام با اشاره به اینکه رعایت الگوی مصرف و مصرف بهینه گاز توسط مشترکان، مورد تأکید است، بیان داشت: مشترکان می توانند با مصرف اصولی، ضمن جلوگیری از افزایش مبالغ قبوض خود، زمینه بهره مندی سایر مشترکین در سراسر استان و کشور را از نعمت گاز فراهم کنند.

عباس شمس الهی با بیان اینکه بیش از ۹۸ درصد مناطق شهری استان ایلام( ۲۱ شهر) هم اکنون از نعمت گاز برخوردار هستند، یادآور شد: در تلاش هستیم که حداکثر تا زمستان سال ۹۷ نیز چهار شهر(  پهله، میمه و ماژین در حوزه جنوب و شهرک توحید در هلیلان) از نعمت گاز برخوردار شوند و میزان بهره مندی شهرهای استان از نعمت گاز، به ۱۰۰ درصد افزایش یابد.

وی با اشاره به اینکه هم اکنون ۶۵ درصد روستاهای استان از نعمت گاز برخوردار هستند و امیدواریم که این میزان تا پایان امسال به ۷۵ درصد افزایش یابد، خاطرنشان ساخت: تا پایان سالجاری ۷۰ روستای استان از نعمت گاز برخوردار خواهند شد.

مدیرعامل شرکت گاز استان ایلام با بیان اینکه در دهه فجر امسال بیش از ۴۰ روستای استان از نعمت گاز برخوردار می شوند، تصریح کرد: عملیات اجرایی و زیرساختی در بیش از ۱۰ روستای بخش چوار به اتمام رسیده است و قطعاً این روستاها در دهه فجر امسال از نعمت گاز برخوردار خواهند شد.

عباس شمس الهی با اشاره به اینکه تمام تلاش مجموعه شرکت گاز در استان، تکمیل و اتمام پروژه های گاز رسانی به نقاط مختلف استان در موعد مقرر است، تأکید کرد: امیدواریم که همه مردم و مسؤلان استان برای اجرای پروژه ها و تسریع در عملیات گازرسانی، نهایت همکاری و همراهی را با این مجموعه خدمتگزار داشته باشند.

گفتنی است، در روزهای اخیر افزایش مبالغ قبوض گاز مصرفی، موجب نارضایتی و گله مندی تعداد زیادی از مشترکین گاز در برخی از مناطق استان شده است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.