​ایلام- کاهش بارندگی ها در سال جاری، موجی از نگرانی و یأس را در سراسر استان ایلام گسترانده است و همگان گوش دل را به نوا و ندای کارشناسان هواشناسی سپرده اند که بالاخره این انتظار ایلامیان کی به پایان می رسد و بارش برف و باران، چشمان منتظرشان را جلاء می بخشد.

اولین برف زمستانی ایلام  را سفید پوش کرد

صبح امروز یکشنبه، بالاخره این انتظار به پایان رسید و اولین دانه های برف در شهر ایلام رؤیت شد و نقاط مرتفع شهر را سفیدپوش و موجی از شور و شادی را در بین مردم ایجاد کرد.

هر چند که به عقیده کارشناسان هواشناسی استان، این سامانه کوتاه مدت است و چندان بارشی نیست، اما نویدبخش روزهای بارانی برای استان تشنه ایلام است.

امیدواریم که در این دو ماه پایانی سال، شاهد افزایش نزولات آسمانی در سراسر کشور و بویژه استان ایلام باشیم.

مدیرکل هواشناسی استان ایلام در این باره گفت: این سامانه چندان بارشی و چشمگیر نیست و بارندگی ها تا پایان امروز به صورت پراکنده در سطح استان ادامه دارد.

یوسف شیخ الملوکی در گفتگو با قدس آنلاین با بیان اینکه از روز دوشنبه تا چهارشنبه همین هفته، آسمان استان صاف و در برخی نقاط استان نیز سرمای زیر صفر درجه دور از انتظار نیست، اظهار داشت: پیش بینی می شود که از اواخر هفته جاری و ابتدای هفته آینده، سامانه بارشی جدیدی وارد استان ایلام شود که از شدت بارش بالایی برخوردار خواهد بود.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.