وزیر علوم با صدور حکمی سیدحسن صدوق را به سمت سرپرست دانشگاه شهید بهشتی منصوب کرد.

وزیر علوم حکم سرپرست دانشگاه شهید بهشتی را صادر کرد/ صدوق سرپرست دانشگاه شهیدبهشتی

به گزارش «قدس آنلاین» به نقل از روابط عمومی وزارت علوم، محمد فرهادی وزیر علوم،   تحقیقات و فناوری با صدور حکمی سید حسن صدوق را به سمت سرپرست دانشگاه شهید بهشتی منصوب کرد.
در متن این حکم آمده است: با عنایت به مراتب تعهد، تخصص و تجارب جنابعالی، به موجب این حکم به عنوان سرپرست دانشگاه شهید بهشتی منصوب می‌شوید. امید است با توکل به خداوند سبحان، ماموریت و وظایف سرپرستی دانشگاه شهید بهشتی را بر پایه قوانین، سیاست‌ها و برنامه‌های مصوب به انجام رسانید.

در ادامه این حکم عنوان شده است: بایسته است با پیروی از آموزه‌های اسلامی، مبانی علمی، راهبردهای دولت تدبیر و امید و جلب همکاری دانشگاهیان و صاحب نظران، نقشی شایسته در تحقق اهداف نظام علم و فناوری و نقش آفرینی آن در اقتصاد دانش بنیان و تحقق سیاست‌های اقتصاد مقاومتی ایفا نمایید.

شایان ذکر است، حسن صدوق عضو هیئت علمی و استاد رشته ژئومورفولوژی دانشکده علوم زمین دانشگاه شهید بهشتی است و در گذشته معاونت آموزش و برنامه ریزی سازمان حفاظت محیط زیست را برعهده داشته و به مدت هشت سال سفیر و نماینده دائم جمهوری اسلامی ایران در سازمان آموزشی، علمی و فرهنگی ملل متحد (یونسکو) بوده است.

منبع: خبرگزاری فارس

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.