بیرجند - معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل ونقل جاده ای خراسان جنوبی با تلاش راهداران در حال حاضر تمام محورهای مواصلاتی استان باز و تردد به صورت عادی در آن جریان دارد.

تمام محورهای مواصلاتی خراسان جنوبی باز و تردد در آن جریان دارد

به گزارش قدس آنلاین از بیرجند، ابراهیم کریم پور فرد عصر یکشنبه در بازدید از اکیپ های راهداری سطح استان از استقرار ۴۳ دستگاه ماشین‌آلات راهداری درگیر و برف‌روب در محورهای مواصلاتی استان خبر داد و اظهار داشت: در این راستا ۷۵ کیلومتر از راه‌های  خراسان جنوبی برف‌روبی شد.

وی گفت: با تلاش راهداران در حال حاضر تمام محورهای مواصلاتی استان باز و تردد به صورت عادی در آن جریان دارد.

وی با بیان اینکه در ۲ بهمن ماه در استان از ۶ شهرستان دارای برف، باران گزارش شد افزود: در این راستا از ۵ محورشریانی قاین – بیرجند، قاین – گناباد، سربیشه – بیرجند، سربیشه – نهبندان وسربیشه - ماهیرود و ۴ محور غیر شریانی بیرجند – درمیان، درمیان منصورآباد، درمیان – سربیشه و درمیان گزیک بارش برف و باران گزارش شده است.

معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل ونقل جاده ای خراسان جنوبی بیان کرد: در این تاریخ با تلاش راهداران ۹ محور راه روستایی برف‌روبی و بازگشایی شده است.

کریم پور فرد با اشاره به اینکه در تاریخ یاد شده ۵۵ نیروی راهدار با ۴۳ دستگاه ماشین‌آلات راهداری و برف‌روب در محورهای مواصلاتی خراسان جنوبی خدمات رسانی کردند تصریح کرد: همچنین ۷۵ کیلومتر باند از راههای استان برف روبی شده است.

وی خاطرنشان کرد: در اجرای عملیات برف روی ۲ بهمن ماه ۱۳۰ تن شن و نمک در محورهای خراسان جنوبی مصرف شده است و همچنین به ۸ دستگاه خودرو کمک‌رسانی شده است.

معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل ونقل جاده ای خراسان جنوبی شماره تلفن گویای ۱۴۱ را به صورت ۲۴ ساعته پاسخگوی هموطنان برای اطلاع‌رسانی از وضعیت جاده‌های استان عنوان کرد.

کریم پور فرد یادآور شد: همچنین سامانه پیامکی ۳۰۰۰۵۶۱۴۱ نیز جهت ارتباط مستقیم با مدیر کل راهداری و حمل ونقل جاده ای استان جهت رسیدگی به شکایات، انتقادات و پیشنهادات شهروندان پیش بینی شده است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.