قزوین - استاندار قزوین در جلسه ستاد ساماندهی امور جوانان استان که درسالن اجتماعات استانداری عصر یکشنبه برگزارشد گفت: تصویر و آمار واقعی،علمی و تحقیق شده از دوران قبل و بعد از انقلاب شکوهمند اسلامی برای قشر جوانان و نوجوانان تبیین و تشریح شود.

فضای جامعه قبل و بعد از انقلاب برای جوانان تبیین و تشریح شود

به گزارش قدس آنلاین، فریدون همتی استاندار قزوین در جلسه ستاد ساماندهی امور جوانان استان، اظهار داشت: نسل جوان اوقات فراغت خود را با رعایت تمامی جوانب ایمنی در فضاهای ورزشی و امکانات دستگاه های اجرائی استان در خارج از ساعت اداری سپری می کند زیرا با برنامه ریزی دقیق در این زمینه می توان به هم افزائی و هم فکری بیشتر بین نسل جوان کمک کرد. 

وی با اشاره به اینکه خدمات نظام مقدس جمهوری اسلامی را باید برای نسل جوان و دانش آموزان که مدیران آینده کشور هستند، برجسته کرد، یادآور شد: آموزش و پرورش با برنامه های اقناعی، تحولات و دستاوردهای انقلاب اسلامی را برای جوانان باید تبیین کند و ذهن آنان را نیز به درستی و با زبانی روان و لحنی روشن به سوی فعالیت ها و دستاوردهای نظام هدایت کند.

همتی، معلمان را بهترین گزینه برای بازگو کردن حقایق تاریخی، فرهنگی و سیاسی جامعه به دانش آموزان دانست و یادآور شد: باید در بیان حقایق و دستاوردهای نظام مقدس جمهوری اسلامی و بحران های دوران رژیم ستمشاهی همانند پژوهشگران به دور از هرگونه تعصب وارد عمل شد تا مخاطبان و دانش آموزان این مطالب را از صمیم قلب پذیرا باشند.

استاندار قزوین ادامه داد: آموزش و پرورش و جامعه روحانیت معضلات دوران ستمشاهی از قبیل محرومیت ها، وابستگی به خارج، نداشتن اختیار در مدیریت کشور و کمی جمعیت را به نسل جوان انتقال دهند تا این نسل با شناخت خدمات انقلاب، امام راحل و نظام مقدس جمهوری اسلامی در مواقع حساس و بحرانی جان خود را در پاسداشت کشور فدا کند. 

وی با بیان اینکه امروزه کاربرد بسیار زیاد شبکه های مجازی به یک تهدید و فرصت تبدیل شده، افزود: براساس فرمایش مقام معظم رهبری باید از فضای مجازی به نحو مطلوب بهره برداری کرد و با انتخاب و انتشار پیام های اسلامی کوتاه، روان و مطابق با فطرت انسانی در آن مخاطبان را جذب کرد.

همتی ادامه داد: تولید محتوای خوب که با انقلاب اسلامی، فرهنگ و عقلانیت انسان ها تطابق داشته و با زبانی ساده و روان نگارش یافته باشد به آسانی بر مخاطبان تاثیر گذاشته و در استفاده از فناوری ها و تکنولوژی روز به نفع کشور نیز مطلوب واقع می گردد.

وی در پایان اضافه کرد: باید از امکانات و تکنولوژی روز برای واکسینه کردن خود و انتقال پیام انقلاب به نحو مفید و موثر به دیگران استفاده و از تهاجم دشمنان در فضاهای مجازی با استفاده از این تکنیک مقابله نمائیم.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.