بازیگر فیلم "ملک سلیمان" گفت: نکته جالب توجه در مورد جشنواره این است که هیچ وقت نشده جوایز اهدا شود و بالای ۵۰ درصد از شرکت کنندگان از رضایتمندی برخودار باشند.

اعتقادی به جشنواره فیلم فجر ندارم

به گزارش قدس آنلاین به نقل از میزان، امین زندگانی در خصوص فعالیت های خود در عرصه بازیگری گفت: به تازگی بازی در فیلمی به کارگردانی احمد معظمی را به پایان رسانده ام که از شبکه خانگی پخش خواهد شد.

وی ادامه داد: جدا از حضور در این فیلم که فیلمبرداری آن به پایان رسیده، در حال حاضر برای بازی در سریال پرستاران به کارگردانی شهرام شاه حسینی جلوی دوربین رفته ام و همچنان فیلمبرداری این اثر ادامه دارد.

بازیگر فیلم سینمایی "ملک سلیمان" از حضور خود در نمایشی برای سال آینده خبر داد و تصریح کرد: به امید خدا سال آینده بازی در نمایشی به کارگردانی هادی مرزبان را تجربه خواهم کرد.

وی با اشاره بر بازی در سه فیلم سینمایی طی سال گذشته افزود: امسال بازی در سه فیلم سینمایی را پشت سر گذاشتم که خوشبختانه هیچکدام از آنها در جشنواره فیلم فجر پذیرفته نشدند.

این بازیگر سینما و تلویزیون در همین راستا ادامه داد: من کلاً به جشنواره فیلم فجر اعتقادی ندارم چون این جشنواره اتفاقی تقدیری نیست.  جشنواره فیلم فجر اتفاقی کاملاً تشویقی است و در آن دوستانی که بارقه ای استعداد دارند تشویق می شوند تا بتوانند به فعالیتشان در سینما ادامه دهند.

وی در ادامه نقد خود از جشنواره فیلم فجر اضافه کرد: هیچ علاقه ای برای حضور در فجر ندارم زیرا من تشویق هایم را شده ام و نیازی به تشویق امثال جشنواره فیلم فجر ندارم و نخواهم داشت.

امین زندگانی با تاکید بر عدم رضایت هنرمندان پس از کسب جوایز خاطرنشان کرد: نکته جالب توجه در مورد جشنواره این است که هیچ وقت نشده جوایز اهدا شود و بالای 50 درصد از شرکت کنندگان از رضایتمندی برخودار باشند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.