۴ بهمن ۱۳۹۵ - ۲۰:۱۷
کد خبر: 495526

رصدخانه جایی است که شما روزانه در آن خبرهای ویژه، خواندنی و حاشیه ها و پشت پرده های دنیای سیاست را می خوانید

شایعه بی بی سی

باشگاه خبرنگاران/ شعبه بی بی سی در "نورث همپتون" انگلیس در حساب توییتر اش، خبری را -هم زمان با تحلیف ترامپ- منتشر کرد که دروغ بود. خبر دروغ این بود: "خبر فوری، رئیس جمهور ترامپ در مراسم تحلیف از ناحیه بازو گلوله خورد." این خبر سپس حذف شد.

خبر بد برای دختر ترامپ

فرادید/ جاشوا کوشنر- برادر شوهر ایوانکا ترامپ- در راهپیمایی زنان علیه ترامپ دیده شد. به گزارش دیلی میل، جسیکا سیدمن- دبیر مجله واشنگتونیَن- عکسی را توییت کرد و نوشت: اوه خدای من، او برادر جرد کوشنرِ [همسر ایوانکا ترامپ].

روح امین الضرب !

ایسنا/ در آیین ۱۳۳ سالگی اتاق بازرگانی و اعطای تندیس امین‌الضرب که بنیانگذار اتاق بازرگانی در ایران است، مهدی خوانساری- رئیس اتاق تهران- در پشت تریبون گفت که حال خوشی ندارد و همان لحظه از هوش رفت.

کنایه تحلیلگر آمریکایی

باشگاه خبرنگاران/ یان برمر- تحلیلگر آمریکایی- در توئیت کنایه دار که همراه با عکس آتش زدن پرچم آمریکا است، به این مضمون پرداخت که دیگر کشورها نیز با سیاست های آمریکا مقابله می کنند. او نوشت: ایران؟ ... نه. کانادا !

نیامده گاف داد 

ایسنا/ بتسی دیواس- گزینه وزارت آموزش آمریکا- در پیام توئیتری اش به مناسبت تحلیف ترامپ، چهار غلط نگارشی داشت. وی مسوولیت آن را به گردن کارکنانش انداخت. کاربران اما به او پیشنهاد کردند به کلاس زبان انگلیسی برود.

ترامپ جمیل حسن

فرارو/ پیشمرگ کردعراقی به علت علاقه اش به رئیس جمهور آمریکا نام نوزاد پسر تازه زاده شده اش را "ترامپ جمیل حسن" گذاشت.

ترامپِ نصفِ قیمت

ایران آنلاین/ به نوشته وال استریت ژورنال، سلن دیون- خواننده - ناچار شد، ویلای بزرگش را در فلوریدا قسطی و با نصف قیمت بفروشد. او مسوول زیان مالی اش را ترامپ می داند.

"نه" به برنج خارجی

کاسپین/ به گفته آیت الله طبرسی- نماینده ولی فقیه در مازندران- رهبر انقلاب دستور داده اند از تبلیغات برنج خارجی در صداوسیما جلوگیری شود.

گنده‌گویی اماراتی

جام نیوز/ به گزارش روزنامه النشره، ضاحی خلفان- چهره سیاسی نزدیک به ولیعهد ابوظبی مدعی شد: «هر کشوری که امنیت "خلیج ما" را تهدید کند، بداند که قبر خود را کنده است و به آدم های ایران از جمله حوثی‌ها و دارودسته آن‌ها می‌گوییم هیچگاه پیروز نمی شوید.» (!)

مخالفت هاشمی با روحانی 

فارس/ مصطفی میرسلیم در دیدار شورای مرکزی موتلفه و خانواده مرحوم آیت‌الله هاشمی رفسنجانی، در خاطره ای گفت: محورهای برنامه ششم که به مجمع رسید، روحانی- رئیس جمهور- گفت: بررسی برنامه جزو اختیارات رئیس‌جمهور است. آقای هاشمی اما گفت: این خطوط راهنمایی از سوی رهبری آمده و اینجا جای این حرف‌ها نیست.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.