اصفهان- مدیر کل اوقاف و امور خیریه استان اصفهان گفت: ایجاد وقف های جدیدی برای زنده نگهداشتن یاد و خاطره شهدا و همچنین ساماندهی قبور مطهر این بزرگواران باعث زنده ماندن فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه می شود.

وقف برای زنده نگهداشتن یاد و خاطره شهدا تاثیرگذاراست

به گزارش قدس آنلاین، حجت الاسلام و المسلمین رضا صادقی در دیدار با مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان اصفهان گفت: شهدا یکی از نعمت های بزرگ الهی هستند که در نظام مقدس جمهوری اسلامی خداوند آنان را نصیب خانواده های شهدا و جامعه کرده است.

وی در ادامه افزود: در قرآن کریم هم هرکجا از نعمت ها نام برده شده اولین نعمت ولایت و پیروی از اهل بیت(ع) برشمرده شده است و افرادی که در مسیر ولایت و اهل بیت(ع) گام برداشته اند افراد بزرگی هستند و باید یاد و خاطره آن ها گرامی داشته شود.

مدیر کل اوقاف و امور خیریه استان اصفهان ادامه داد: در همین راستا نیز مقام معظم رهبری(حفظ الله التعالی) فرمودند: «زنده نگهداشتن یاد و خاطر شهدا کمتر از شهادت نیست.»

حجت الاسلام و المسلمین رضا صادقی در ادامه گفت: ساماندهی قبور شهدا و احیای قبور شهدا نیز کمتر از شهادت نیست و زنده نگهداشتن یاد و خاطر شهدا فرهنگ شهادت را در جامعه زنده نگه می دارد.

وی در ادامه خاطر نشان کرد: ایجاد وقف های جدیدی برای زنده نگهداشتن یاد و خاطره شهدا و همچنین ساماندهی قبور مطهر این بزرگواران باعث زنده ماندن فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه می شود و اداره اوقاف و امور خیریه در این راستا آمادگی دارد تا با بنیاد شهید و امور ایثارگران همکاری و مشارکت نماید.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.