برخی از مقامات حزب‌الله ، بازداشت یک انتحاری در لبنان قبل از انجام عملیات تروریستی را ستودند.

تبریک مسئولان حزب‌الله، برای خنثی‌سازی عملیات تروریستی در بیروت

به گزارش "قدس آنلاین"؛ تعدادی از مسئولان و مقامات حزب‌الله عملیات موفق اطلاعات و دستگاه‌های امنیتی لبنان در بازداشت یک انتحاری قبل از بروز فاجعه را ستودند و بر اهمیت همبستگی میان ارتش، مقاومت و ملت در مقابله با تروریسم تکفیری تأکید کردند.

بر اساس گزارش وبگاه «العهد»،  «شیخ محمد یزبک» رئیس هیأت شرعی حزب‌الله ضمن تبریک این عملیات بر اهمیت حمایت از لبنان، شهروندان و وحدت ملی تأکید کرد و در ادمه به اهمیت مثلث ملت، ارتش و مقاومت اشاره کرد.

شیخ «نبیل قاووق» عضو شورای مرکزی حزب الله نیز این موفقیت ارتش لبنان و دستگاه‌های امنیتی در مقابله با گروه‌های تروریستی را تبریک گفت.

بامداد یکشنبه (دیروز) نیروهای امنیتی لبنان، «عمر حسن العاصی» را که به قصد انجام عملیات انتحاری به کافه «کوستا» در خیابان «الحمراء» در بیروت، پایتخت این کشور شده بود، قبل از انجام عملیات دستگیر کردند.

العاصی 24 ساله متولد شهر صیدا در جنوب لبنان است و با بستن کمربند انتحاری قصد منفجر کردن خود را داشت اما با شلیک گلوله زخمی و بازداشت شد و موفق به منفجر کردن کمربند خود نشد؛‌ گفته می‌شود وی در صیدا تحت آموزش «احمد الاسیر» معروف به شیخ فتنه لبنان، قرار داشته است.

«سعد حریری» نخست وزیر، «نهاد المشنوق» وزیر کشور و «یوسف الصراف» وزیر دفاع لبنان از نیروهای امنیتی این کشور برای ناکام گذاشتن عملیات انتحاری در مرکز بیروت تقدیر کردند.

منبع: خبرگزاری فارس

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.