رشتخوار -مسئول ستاد عتبات عالیات شهرستان رشتخوار گفت: مردم رشتخوار طی سه ماه گذشته سال جاری بیش از ده میلیون به عالیات عالیات کمک کردند.

کمک ۱۰ میلیون تومانی مردم  رشتخوار به عتبات عالیات

علی رضا احمد پور در گفت و گو با خبرنگار قدس آنلاین اظهار کرد: همچنین علاوه بر این کمک خیرین روستا ی فتح آباد و کارکنان اداره برق رشتخوار طی یک عمل خیر خواهانه  دوخشت طلا برای بازسازی عتبات عالیا ت به ستاد رشتخوار کمک کردند.

وی با اشاره به افزایش کمک های مردمی به ستاد باز سازی عتبات عالیات گفت: بهسازی و بازسازی این اماکن مقدس باید به بهترین شکل انجام شود، زیرا مصداق خدمت به زائران ائمه اطهار(ع) است و به گفته برخی بزرگان ثواب آن از خود زیارت بیشتر است.

احمد پور گفت: بازسازی و بهسازی این اماکن مقدس باید به بهترین وجه ممکن و با استفاده از بهترین طراحی و مصالح موجود انجام شود تا در خور شأن آن بزرگواران و زائران ایشان باشد.

وی  افزود: مردم شهرستان رشتخوار با مشارکت در این امر خیر عشق و علاقه خود را به اهل بیت(ع) همچون گذشته به اثبات می‌رسانند.

رییس ستاد عتبات عالیات  یادآور شد: با توجه به مناسبت‌های مذهبی که در پیش داریم باید با برنامه‌ریزی صحیح کمک‌های مردمی را در این امر جذب و تحویل ستاد بازسازی شود.

وی افزود: در حال حاضر ۲۷ نفر بعنوان بلندگوی ستاد افتخاری عتبات عالیات در رشتخوار کار جمع آوری کمک های خیرین برای باز سازی  عتبات عالیات مقدس کشور عراق همکاری دارند.

احمد پور با بیان اینکه صحن حضرت فاطمه زهرا(س) در حرم مطهر امام علی(ع) ۴۰۰ هزار مترمربع مساحت دارد، تصریح کرد: در آستانه دهه فاطمیه نیکو کاران به یاری و کمک مالی این ستاد در رشتخوار جدی تر باشند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.