گلبهار- عضو شورای اسلامی گلبهار از اختصاص ۱۴۰ هکتار زمین برای راه‌اندازی آرامستان این شهر خبر داد و گفت: محلی که قبلاً شناسایی شده بود متأسفانه بنابه دلایلی محقق نشد بنابراین برای حل این مشکل گزینه‌های دیگری پیشنهاد شد که هم اکنون محلی در جاده «آبقد» برای این منظور پیشنهاد شده است.

۱۴۰ هکتار زمین برای آرامستان گلبهار در نظر گرفته شد

به گزارش قدس آنلاین، بابایی افزود: قرار است، این محل بزودی توسط شرکت عمران تملک و استعلام‌های مربوط ازادارات و سازمان‌ها اخذ شود که اگرکارهای قانونی آن به انجام برسد، محل یاد شده پس ازانجام سیر مراحل جهت دایرکردن آرامستان در اختیار شهرداری قرار خواهد گرفت.

وی همچنین ازتحقق وعده معاون ریاست جمهوری برای حل مشکلات آموزشی و آب فاضلاب گلبهار خبر داد و گفت: ۷ میلیارد تومان که آقای نوبخت در بازدید از گلبهار برای مدارس این شهر وعده داده بود هم اکنون اختصاص داده شده که امیدواریم با اختصاص مبلغ فوق، شاهد رفع مشکلات آموزشی در گلبهار باشیم.

وی همچنین از افزایش ۶ میلیارد دیگر برای توسعه آبرسانی در گلبهار خبر داد و گفت: امیدواریم دراین بخش نیز شاهد پیشرفت خوبی در آینده باشیم.

بابایی با اشاره به مشکلات حمل و نقل گلبهار و با بیان اینکه از ۳۷ دستگاه اتوبوس فرسوده ۱۸ دستگاه فعال است، افزود: ما مشکلات را با مسؤولان درمیان گذشته‌ایم، ولی با تاکنون فقط توانستیم ۳۷ دستگاه اتوبوس فرسوده و بازسازی شده را تحویل بگیریم.

وی با بیان اینکه هنوز حتی یک اتوبوس نو در محور گلبهار به کارگیری نشده است، افزود: از این تعداد فقط ۱۸ دستگاه فعال هستند و ۱۹ دستگاه دیگر در تعمیرگاهند چرا که اتوبوس‌های بازسازی شده شاید ظاهر خوبی داشته باشند، ولی از نظر موتوری و سیستم‌های گرمایشی و سرمایشی شرایط خوبی ندارند.

وی در خصوص چگونگی خرید۳۰ دستگاه مینی بوس هم گفت: چون مینی بوس‌ها در شأن مردم نیست، قرار شد، پیمانکاربه جای خرید ۳۰ دستگاه مینی‌بوس ۱۰ دستگاه اتوبوس نو خریداری کند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.