نماینده سابق مجلس گفت: جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی یک تشکل و یا حزب نیست چرا که مرامنامه و مجوز ندارد.

جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی حزب نیست/ این جبهه کاملا مردمی است

به گزارش «قدس آنلاین» به نقل از پایگاه اطلاع رسانی جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی، موسی‌الرضا ثروتی نماینده سابق مجلس  پیرامون ماهیت جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی اظهار داشت: این جبهه متشکل از جمعی از افراد انقلابی است که اهداف انتخاباتی و حل مشکلات معیشتی را در دستور کار دارند.

وی با اشاره به اینکه تاکنون گروه‌های مختلف اصولگرایی و مردمی حمایتشان از جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی را مطرح کرده‌اند، ادامه داد: حامیان جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی تا به امروز بالغ بر ۵۰۰ نفر هستند و قرار است به زودی جلسه‌ای چند هزار نفره در قالب مجمع عمومی این جبهه برگزار شود.

نماینده سابق مجلس با اشاره به اینکه جبهه مذکور متشکل از افراد مختلف در سطوح گوناگون جامعه است، تصریح کرد: هدف اصلی تأسیس جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی، حمایت از نظام اسلامی عنوان شده است که در مجمع عمومی این اهداف روشن‌تر مشخص می‌شود.

ثروتی با بیان اینکه جبهه نیروهای انقلاب اسلامی کاملا مردمی است، خاطر نشان کرد: جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی یک تشکل و یا حزب نیست چرا که حزب مستلزم مرامنامه و مجوز فعالیت است در حالی که این جبهه کاملا مردمی است و فعلا مجوز و اساسنامه ندارد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.