اصفهان– رئیس شورای اسلامی شاهین شهر بخشوده شدن عوارض نفت جی و سپاهان به بهانه صادرات خوب این دو شرکت را تصمیمی غیر منطقی خواند و تاکید کرد: دریافت عوارض حق شهروندانی است که از آلایندگی این صنایع رنج می‌برند.

حذف عوارض نفت جی و سپاهان به بهانه صادرات منطقی نیست

به گزارش خبرنگار قدس آنلاین، حجت‌الاسلام روح‌الله بیدارم ظهر دوشنبه در نشست خبری  با خبرنگاران از دریافت ۱۰ درصد مالیات از آتش‌نشانی‌ها به شدت انتقاد کرد و افزود: همه درآمد آتش نشانی‌ها از عوارض ساخت و ساز و صدور پروانه ساختمان تامین می شود و این در حالی است که دولت هیچ گونه اعتباری را برای آتش نشانان تخصیص نمی‌دهد.

وی در ادامه با اشاره به برگزاری هفته نکوداشت شاهین شهر گفت: در گذشته خصوصیاتی را برای شاهین شهر در نظر گرفته بودند که مناسب این شهر نبود، اما با توجه به اقدامات صورت گرفته امروز شاهین شهر به نام شهر دانش و خلاقیت شهرت دارد.

رئیس شورای اسلامی شاهین شهر یادآور شد: ظرفیت‌های فرهنگی  موجود در شاهین شهر با توجه به وجود همه قومیت‌های ایرانی در این شهر با دیگر شهرهای کشور متفاوت است، از این رو یکی از اهداف برگزاری هفته نکوداشت شاهین شهر، هویت بخشی به تک تک شهروندان در این شهر است.

وی خاطرنشان کرد: در شهرداری شاهین شهر تغییر رویکردی نسبت به سرمایه‌گذاری فراهم شده است به صورتی که برخلاف گذشته در سرمایه‌گذاری‌های اخیر سهم شهرداری ۳۰ تا ۳۵ درصد برآورد شده است.

حجت‌الاسلام بیدارم در ادامه تعریف درآمدهای پایدار برای شهرداری شاهین شهر را یکی از مهمترین برنامه‌های شورای اسلامی شاهین شهر خواند و افزود: در نظرگرفتن یک هزار و ۲۰۰ میلیارد تومان پروژه سرمایه‌گذاری در شاهین شهر به همین منظور انجام شده است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.