بجنورد-مسئول سازمان بسیج رسانه خراسان شمالی گفت: هادی رحیمی کوهستان، خبرنگار خبرگزاری رسا در این استان، در مرحله کشوری دومین جشنواره رسانه‌ای ابوذر مقام برتر را در بخش گزارش کسب کرد.

خبرنگار خراسان شمالی مقام برتر کشور را کسب کرد
به گزارش قدس آنلاین، به نقل از سازمان بسیج رسانه استان، محسن زاهداحمدی، اظهار کرد: با اعلام هیأت داوران دومین جشنواره ملی رسانه‌ای ابوذر، هادی رحیمی کوهستان، خبرنگار خبرگزاری رسا در این استان و عضو سازمان بسیج رسانه خراسان شمالی، در مرحله نهایی این جشنواره با گزارش «واکاوی عوامل سهل‌انگاری در نهادهای فرهنگ‌ساز/ ولنگاری فرهنگی؛ تأملی بر کم‌کاری، تلنگری برای بیداری» به مقام برتر کشور دست یافت.
وی اضافه کرد: نماینده استان در مرحله کشوری دومین جشنواره رسانه‌ای ابوذر، در بخش موضوع آزاد موفق به کسب رتبه برتر شده است.
زاهداحمدی با اشاره به اینکه مراسم اختتامیه جشنواره رسانه‌ای ابوذر کشور، چهارشنبه، ششم بهمن ماه در محل تالار سوره حوزه هنری در تهران برگزار می‌شود، افزود: در این مراسم از برگزیدگان جشنواره رسانه‌ای ابوذر در بخش‌های مختلف تجلیل می‌شود.
وی خاطرنشان کرد: جشنواره رسانه‌ای ابوذر به همت سازمان بسیج رسانه، در دو مرحله استانی و کشوری و در پنج بخش اقتصاد مقاومتی، امر به‌ معروف و نهی ‌از منکر، دشمن‌شناسی، معرفی دستاوردهای انقلاب اسلامی و تقویت روحیه خودباوری و همچنین بخش آزاد در قالب‌های خبر، گزارش، یادداشت، تیتر و عکس برگزار شد.
به گفته زاهداحمدی در مرحله اول این جشنواره در کل کشور ۱۳ هزار و ۵۰۰ اثر از مطبوعات، خبرگزاری‌ها و پایگاه‌های اطلاع‌رسانی به دبیرخانه‌های استانی جشنواره ارسال شده بود که پس از داوری و ارزیابی، آثار منتخب هر استان به مرحله کشوری ارسال شدند.
وی با یادآوری اینکه اختتامیه مرحله استانی جشنواره رسانه‌ای ابوذر در خراسان شمالی هم اواخر آذرماه امسال برگزار شد، افزود: در این جشنواره بیش از ۲۳۰ اثر از سوی اصحاب رسانه و مطبوعات استان به دبیرخانه ارسال شده بود که از این تعداد ۳۰ اثر برگزیده به مرحله کشوری دومین جشنواره رسانه‌ای ابوذر ارسال شدند.
رییس سازمان بسیج رسانه استان خراسان شمالی گفت: سازمان بسیج رسانه کشور هر سال جشنواره رسانه‌ای ابوذر را با حضور فعالان مطبوعات، خبرگزاری‌ها و پایگاه‌های اطلاع‌رسانی، با هدف کمک به افزایش کیفی آثار منتشرشده در رسانه‌ها، ایجاد فضای رقابتی در بین فعالان رسانه‌ای و تجلیل از روزنامه‌نگاران برتر کشور برگزار می‌کند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.