بازیکن تیم گسترش فولاد تبریز گفت: من بازیکن تیم گسترش فولاد هستم و برای موفقیت این تیم تلاش می‌کنم و در جریان پیشنهاد باشگاه‌ها نیستم.

واکنش بازیکن گسترش به درگیری با مهدی طارمی

به گزارش قدس آنلاین، داریوش شجاعیان بازیکن تیم گسترش فولاد تبریز در پایان این دیدار، اظهار داشت: بازی تا قبل از دقیقه‌ای که ما گل خوردیم تقریباً پایاپای بود. پرسپولیسی‌ها موقعیت خاصی نداشتند و یک موقعیت بود که آنها از آن استفاده کردند و به گل رسیدند.

وی در واکنش به اینکه گویا چند پیشنهاد از تیم‌های دیگر داشتید،‌گفت: من در جریان پیشنهادهایم نیستم و از طریق رسانه‌ها پیشنهادهایم را پیگیری می‌کردم. من بازیکن تیم گسترش هستم و برای موفقیت این تیم تمام تلاشم را خواهم کرد. با کمک همه بچه‌ها به تیم ملی رسیدم و در حال حاضر در آرامش و به دور از حاشیه تلاشم را می‌کنم.

شجاعیان در ادامه خاطرنشان کرد: من در مورد پیشنهادهایم حرفی نمی‌زنم و باز هم می‌گویم تنها از طریق رسانه‌ها این موضوع را دنبال می‌کردم هر چه خواست خدا باشد همان می‌شود.

وی در مورد درگیری که با مهدی طارمی داشت، گفت: مهدی طارمی دوست خوب من است و این طور می‌توانم بگویم او بهترین دوست من است ما هر دو بچه‌های جنوب هستیم و هیچ مشکلی با هم نداریم.

بازیکن تیم گسترش فولاد تبریز در پاسخ به این سؤال که نظر شما در پایان فصل پرسپولیس قهرمان می‌شود یا تراکتور، گفت: به نظر من تراکتور و پرسپولیس هر دو مدعی قهرمانی هستند. امیدوارم هر تیمی که حقش است قهرمان شود. این دو تیم خوب بازی می‌کنند و هر کدام که لایق قهرمانی هستند ان‌شاءالله در پایان فصل به هدفشان برسند.

شجاعیان در مورد مشکلش با فراز کمالوند گفت: مقابل او از حد خودم خارج شده بودم و به همین دلیل تنبیه شدم. بازیکن نباید از حد خود خارج شود.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.