ایلام- فرماندار شهرستان چرداول گفت: در دهه فجر امسال ۶۵ طرح خدماتی، تولیدی، صنعتی و کشاورزی در این شهرستان افتتاح و به بهره برداری می رسد.

۶۵ طرح در شهرستان «چرداول» افتتاح می شود

مراد یگانه روز سه شنبه در گفتگو با قدس آنلاین با بیان اینکه برای اجرای این پروژه ها بیش از ۲۱۰ میلیارد ریال هزینه شده است، اظهار داشت: یکی از مهمترین طرح هایی که در این دهه مبارک در شهرستان چرداول مورد بهره برداری قرار می گیرد، کارخانه بزرگ" کوشاب غرب" است.

وی با اشاره به اینکه این کارخانه با سرمایه گذاری ۸۰۰ میلیارد ریالی بخش خصوصی اجراء شده است و انواع دلستر و نوشیدنی های انرژی زا را تولید می کند، افزود: پس از افتتاح فاز اول این کارخانه، بیش از ۵۰ نفر از افراد جویای کار مشغول خواهند شد.

فرماندار شهرستان چرداول با بیان اینکه زمینه برای توسعه و اجرای فاز دوم این کارخانه نیز فراهم است، یادآور شد: در صورت اجرایی شدن و تکمیل فاز دوم، بیش از ۵۰ کارگر دیگر نیز مشغول کار می شوند.

مراد یگانه خاطرنشان ساخت: بهره برداری و کلنگ زنی چندین فضای آموزشی و پرورشی، افتتاح گاز رسانی به ۱۳ روستا با حدود ۵۰ میلیارد ریال هزینه، کلنگ زنی و آغاز عملیات اجرایی گاز رسانی به شهرک توحید و کهره با بیش از ۳۰ میلیارد ریال اعتبار و افتتاح پروژه آب رسانی به گلدره در زردلان و هلیلان؛ از جمله طرح ها و پروژه های مهم در دهه فجر امسال است.

وی با اشاره به اینکه یکی دیگر از پروژه های مهم افتتاحی که سازمان امور عشایری متولی اجرای آن بوده و در آستانه بهره برداری قرار گرفته، پروژ مهم اقتصادی و اشتغالزای" پمپاژ میدر " است، تصریح کرد: تا کنون برای این پروژه مهم حدود۱۴۰ میلیارد ریال هزینه شده است.

فرماندار شهرستان چرداول تأکید کرد: امیدواریم که با بهره برداری از این طرح ها و پروژه ها؛ مردم از برکات آن ها برخوردار شوند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.