میامی، بازیگر سینما و تلویزیون با بیان اینکه بودجه تلویزیون خیلی کم شده و همان بودجه اندکی که تزریق می‌شود نیز اصلاً درست تقسیم نمی‌شود گفت: آقایان برای همان چند کاری هم که ساخته می‌شود، سعی می‌کنند از چهره‌هایی استفاده کنند که یا ارزان‌تر هستند یا حتی حاضرند برای حضورشان در فلان سریال پولی هم پرداخت کنند.

کسب و کار جدید در تلویزیون

قدس آنلاین - مهدی میامی، ‌بازیگر سینما وتلویزیون و تئاتر، به‌زودی با تئاتر «باغ آلبالو» نوشته آنتوان چخوف و کارگردانی اکبر زنجانپور به روی صحنه می‌رود. این بازیگر با بیان اینکه اکبر زنجانپور این بار با نگاهی کاملاً متفاوت از دیگر تئاترهایی که تا به امروز از این نمایشنامه به روی صحنه رفته است، «باغ آلبالو» را به روی صحنه می‌برد، گفت: در این نمایش که از ۲۴ بهمن تا انتهای اسفند در تالار وحدت اجرا می‌شود، من نقش «پیشیک» را ایفا می‌کنم که یکی از آن سرمایه‌دارانی است که در نابودی باغ آلبالو نقش مهمی ‌دارد.

وی درباره شخصیت‌های نمایشنامه‌های چخوف افزود: چخوف به خوبی می‌داند که چگونه شخصیت‌های نمایشنامه را کنار هم قرار دهد و اکبر زنجانپور هم به خوبی این نمایشنامه‌نویس روس رامی‌شناسد و اجرایی کاملاً مدرن از این نمایشنامه را به روی صحنه خواهد برد.

میامی ادامه داد: این نمایش یک اجرای مدرن به معنای امروزی آن که کارها بیشتر به سمت فرم و اجراهای نامتعارف پیش می‌رود، نیست بلکه در این اجرا تلاش شده با ارائه درست محتوا و مفهومی‌که چخوف قصد انتقالش را داشته است، نگاه مدرن نیز لحاظ شود.

این بازیگر در خصوص کم‌کاری‌اش در این سال‌ها در تلویزیون گفت: مگر تلویزیون کار هم تولید می‌کند؟ تولیدات تلویزیون این‌قدر ناچیز شده است که به امثال من نمی‌رسد. متأسفانه بیکاری در این یکی دو سال گذشته خیلی بیشتر شده و از آن طرف هم تولیدات خوب تلویزیون خیلی کم شده است و برای همان چند کار هم که ساخته می‌شود باید مدت‌ها کلی دنبال آقایان بدویم تا دستمزدمان را بگیریم.

میامی ‌در بررسی مشکلات این روزهای تلویزیون گفت: هر کسی تلویزیون را بشناسد به خوبی متوجه خواهد شد که پشت این بیکاری‌ها اتفاقات غیرمعمولی است. بودجه تلویزیون خیلی کم شده و همان بودجه اندکی که تزریق می‌شود نیز اصلاً درست تقسیم نمی‌شود.

شاید به این دلیل که آقایان برای همان چند کاری هم که ساخته می‌شود، سعی می‌کنند از چهره‌هایی استفاده کنند که یا ارزان‌تر هستند یا حتی حاضرند برای حضورشان در فلان سریال پولی هم پرداخت کنند. در واقع الان این قضیه به یک کسب و کار جدید تبدیل شده است و آقایان اصلاً هم متوجه نیستند که این کارها به‌مرور همه ما را از بین خواهد برد.

او ‌ادامه داد: کسانی که بازیگری بلد نیستند و تجربه‌ای در این زمینه ندارند به همان چند تولید اندکی هم که می‌شود لطمه می‌زنند که از دست‌دادن تماشاچی یکی از این موارد است.

منبع: روزنامه قدس

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.