بجنورد- معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش خراسان شمالی از برگزاری مسابقات فرهنگی و هنری در بهمن ماه جاری در سطح شهرستانهای استان خبر داد .

مسابقات فرهنگی و هنری ویژه دانش آموزان در خراسان شمالی برگزار می شود

علی شورزاده در گفتگو با خبرنگار قدس آنلاین، اظهار کرد: تاکنون ۵۰ هزار دانش آموز در سایت همگام برای شرکت در این مسابقات ثبت نام کردند.

وی افزود : برای شرکت در مسابقات قرآن و معارف نیز ۱۲۷ هزار دانش آموز شرکت کردند که این مسابقه در مرحله آموزشگاهی برگزار شده و در مرحله شهرستانی تا پایان بهمن ماه برگزار خواهدشد.

معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش خراسان شمالی خاطرنشان کرد : اختتامیه مسابقات قرآن و معارف پایان اسفندماه و اختتامیه مسابقات فرهنگی و هنری پایان فروردین ماه برگزار می شود.

وی در ادامه از برگزاری ۱۰ هزار برنامه ویژه ایام دهه فجر در مدارس استان خبر داد و گفت : در هر مدرسه یک ستاد و در هر ستاد ۵ ویژه برنامه پیش بینی شده است .

شورزاده برگزاری ۶۰ نمایشگاه توسط اتحادیه انجمن های اسلامی ، اجرای سرود با حضور هزار و 375 دانش آموز در روزهای ۱۲ و ۲۲ بهمن ماه جاری ، افتتاحیه پارلمان دانش آموزی ، مسابقات فرهنگی و هنری ، مسابقات قرآنی ، دیدار با ائمه جمعه ، دیدار با خانواده شهدا و شرکت درراهپیمایی از جمله برنامه های پیش بینی شده عنوان کرد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.