معاون اجتماعی وزیر بهداشت با بیان اینکه با مشارکت سازمان یافته مردم در پیشگیری و درمان اعتیاد گام های بلندی برخواهیم داشت، گفت: مواد مخدر دغدغه آحاد مردم است و باید هرچه بیشتر به این موضوع پرداخته شود.

گام بلند برای پیشگیری از شیوع اعتیاد/ مبارزه با اعتیاد با طرح کرامت

به گزارش قدس آنلاین، سید محمد هادی ایازی روز سه شنبه درحاشیه جلسه هم اندیشی ستاد مواد مخدر با استانداران و فرمانداران استان ها و نیز بسیج مستضعفین که درمجتمع شقایق برگزار شد؛ در جمع خبرنگاران افزود: خوشبختانه ستاد مبارزه با مواد مخدر توانسته است گام های خوبی در بحث پیشگیری و مقابله با مواد مخدر بردارد و از تمام ظرفیت خود در این راه استفاده کند.

** طرح کرامت
وی با تاکید بر اجرای طرح کرامت نیز اظهار داشت: در این طرح ۴ کمیته تعریف شده که یکی از این کمیته ها به درمان اعتیاد اختصاص دارد و قرار است از تمام ظرفیت ها برای امر درمان استفاده کنیم.
معاون اجتماعی وزیر بهداشت گفت: قرار است طرح مذکور پس از طی دوره آزمایشی در دو شهرستان فلاورجان و ملایر استان های همدان و اصفهان در ۳۲۵ محله اجرا گذاشته شود.
ایازی تاکید کرد: طرح کرامت با مشارکت سازمان یافته مردم و بسیج در بحث پیشگیری، مقابله و درمان اعتیاد به اجرا درخواهد آمد.
وی با اشاره به جلسه هم اندیشی امروز نیز گفت: در این جلسه ابعاد مختلف کار پیشگیری از اعتیاد با حضور فرمانده بسیج مستضعفین و استانداران و فرمانداران استان های مذکور مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

منبع: خبرگزاری ایرنا

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.