سازمان پزشکی قانونی در اطلاعیه‌ای از احراز هویت شش فوتی حادثه پلاسکو خبر داد و از سوی دیگر سازمان آتش‌نشانی اعلام کرد اگر آواربرداری تا پایان امروز به اتمام نرسد، تصمیم دیگری گرفته خواهد شد.

احراز هویت ۶ فوتی/تصمیم جدید برای آواربرداری/آتش نهفته ادامه دارد

به گزارش قدس آنلاین، عملیات آواربرداری حادثه آتش سوزی و فرو ریختن ساختمان تجاری و اداری پلاسکو در مرکز تهران، همچنان ادامه دارد. این ساختمان با قدمت بیش از ۵۰ سال پنج‌شنبه ۳۰ دی‌ماه چند ساعت پس از وقوع آتش‌سوزی فرو ریخت. تعدادی از آتش‌نشانان و شهروندان عادی زیر آوار گرفتار شدند که تاکنون پیکر ۶ نفر زیر آوار کشف شده است.

آخرین اخبار از عملیات امدادرسانی و آواربرداری به شرح زیر است:

پزشکی قانونی: احراز هویت به اتمام رسید

پزشکی قانونی در اطلاعیه ای اعلام کرد که احراز هویت شش فوتی حادثه پلاسکو به اتمام رسید است. 

بر این اساس هویت شهدای آتش‌نشانان عبارتند از: بهنام میرزاخانی، علی امینی و فریدون علی تبار.

همچنین هویت سایر شهروندان عبارت اند از: حیدر پهلوانی، جواد حسینقلی زاده و محمود محسنی

جدال بی وقفه با آتش نهفته پلاسکو 

در حالی که جدال آتش نشانان با آتش پلاسکو در حال ورود به هفتمین روز است، شعله های نهفته زیر آوار همچنان زبانه می کشد. تعدادی آتش نشان داوطلب در محل حاضر شده اند و تمام تلاش بر این است تا آواربرداری تا پایان امروز تمام شود و سخنگوی آتش نشانی گفته است اگر این امر محقق نشود تصمیم جدیدی گرفته خواهد شد.

سخنگوی آتش نشانی: آواربرداری امروز تمام نشود تصمیم جدیدی می‌گیریم

جلال ملکی گفت: همه سعی‌مان بر این است تا فردا، عملیات آواربرداری تمام شود اما به دلیل پیچیده بودن کار، اگر این اتفاق محقق نشد، تصمیم جدیدی اتخاذ خواهد شد.

 در آستانه هفتمین روز فاجعه پلاسکو ، تاکنون فقط چهار پیکر از زیر آوار بیرون آورده شده است. پیش بینی می شود امدادگران فردا به پیکر شهدا برسند.

منبع: مهر

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.