ساری- مدیر درمان تأمین اجتماعی مازندران از ادامه ارائه خدمات درمانی به بیمه شدگان این سازمان خبر داد و گفت: در نشست کمیسیون امنیت استان مقرر شد ارائه خدمات درمانی به مردم طبق روال گذشته صورت گیرد.

اختلاف تامین اجتماعی بابت ارایه خدمات در کمیسیون امنیت مازندران حل و فصل شد

مدیر درمان تامین اجتماعی مازندران در گفتگو با خبرنگار قدس آنلاین، خاطرنشان کرد: در جلسه کمیسیون امنیت استان که به ریاست مدیرکل انتظامی امنیتی استانداری مازندران برگزار و مقرر شد ارائه خدمات درمانی به مردم طبق روال گذشته صورت گیرد.

محمد خورشیدی افزود: همچنین تصمیم بر این شد تا با رایزنی با سازمان مرکزی تامین اجتماعی، بخشی از مطالبات دانشگاه علوم پزشکی مازندران زودتر پرداخت گردد.

همچنین رئیس دانشگاه علوم پزشکی مازندران در این ارتباط در گفتگو با خبرنگار قدس آنلاین از ارائه خدمات به بیمه شدگان تامین اجتماعی تا اطلاع ثانوی خبر داد و گفت: در این جلسه مقرر شد تامین اجتماعی طی دو هفته آینده ۲۵ درصد از بدهی های خود به دانشگاه را بپردازد.

دکتر قاسم جان بابایی اضافه کرد: این دانشگاه به تعهدات خود در قبال بیماران پایبند بوده و انتظار دارد وعده مدیران تامین اجتماعی نیز محقق شود.

گفتنی است: طی روزهای گذشته نامه ای از سوی رئیس دانشگاه علوم پزشکی مازندران خطاب به استاندار در فضای رسانه ای منتشر شده بود که در آن اعلام شده بود از ششم بهمن، بیمه شدگان تامین اجتماعی در بیمارستان های دولتی امام خمینی(ره) و بوعلی سینای ساری، رازی قائم‌شهر، امام خمینی(ره) بهشهر، امام حسین (ع) نکا، امام رضا(ع) آمل و طالقانی چالوس بصورت آزاد پذیرش می شوند و باید ۱۰۰ درصد هزینه های درمانی را بپردازند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.