ایلام- مدیر درمان تأمین اجتماعی استان ایلام گفت: با تلاش ها، پیگیری ها و رایزنی های به عمل آمده، بیمارستان ۳۶ تختخوابی تأمین اجتماعی استان ایلام در آستانه بهره برداری کامل قرار گرفته است.

بیمارستان ۳۶ تختخوابی ایلام تا پایان سال افتتاح می شود

دکتر کریم لاله ماژین روز چهارشنبه در گفتگو با قدس آنلاین با بیان اینکه این مجموعه بیمارستانی به صورت صددر صدی تکمیل شده و آماده بهره برداری است، اظهار داشت: برای ساخت این بیمارستان بیش از ۷۰ میلیارد ریال و برای خرید، تأمین و نصب تجهیزات نیز بیش از ۵۵ میلیارد ریال هزینه شده است.

وی با اشاره به اینکه این بیمارستان ۳۶ تختخوابی است و فضای لازم برای افزایش و توسعه آن فراهم است، افزود: قطعاً با بهره برداری از این بیمارستان، بسیاری از مشکلات جامعه هدف در حوزه درمان، مرتفع خواهد شد.

مدیر درمان تأمین اجتماعی استان ایلام با بیان اینکه با همکاری و همراهی دانشگاه علوم پزشکی، برای تأمین پزشک و کادر درمانی این بیمارستان، تمهیدات لازم اندیشیده شده است، خاطرنشان ساخت: برای تعیین زمان افتتاح، نحوه مدیریت، فعالیت و چارت تشکیلاتی این بیمارستان، منتظر مصوبات و دستورات سازمان تأمین اجتماعی کشور هستیم.

دکتر کریم لاله ماژین با اشاره به اینکه این بیمارستان در فضایی بیش از ۸ هزار متر مربع تأسیس شده است، تصریح کرد: قطعاً این بیمارستان تا پایان سالجاری افتتاح می شود و مردم از برکات آن بهره مند خواهند شد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.