مشهد- عضو مجلس خبرگان رهبری تلاش دشمن را در جهت غیر همسو کردن مذاهب مختلف با نظام دانست و گفت: نماز جمعه عامل اصلی وحدت در جامعه است.

نماز جمعه عامل اصلی وحدت در جامعه است

به گزارش قدس آنلاین، آیت‌الله سید احمد علم‌الهدی ظهر چهارشنبه در دیدار با ائمه جمعه اهل سنت استان‌های خراسان در دفتر امام جمعه مشهد، با بیان اینکه خراسان در مسأله وحدت امتیاز ویژه‌ای نسبت به کل کشور دارد، تصریح کرد: این امر به لطف حضور شما روحانیون اهل سنت در نماز جمعه است که منادی وحدت در جامعه هستید.

امام جمعه مشهد افزود: عرصه امروز ما، عرصه جنگ خیبر و احزاب است، آنچه در این عرصه برای ما خطرناک است، تمرکز دشمن بر جوانان دانشجو، دانشگاهی و طلاب جوان مدرسه‌ها است.

وی با بیان اینکه دشمن درصدد است جوانان را از ما جدا کرده و به طرف دیگری ببرد، خاطر نشان کرد: اگر جوان جذب نماز جمعه نشود، عامل اجرایی حرف و مسیر دیگری می‌شود.

آیت الله علم الهدی گفت: اعتلای نظام باعث توسعه روحانیت است و ضربه خوردن نظام در حقیقت به روحانیت ضربه می زند.

وی با اشاره به اینکه با همه فتنه انگیزی‌ها، دشمن هنوز نتوانسته در ایران فتنه مذهبی ایجاد کند، افزود: هیچ نقطه‌ای در کشور وجود ندارد که به اسم مذهب، ساز مخالفت با نظام بزنند.

عضو مجلس خبرگان رهبری با اشاره به اینکه دنیا به سر ما ریخته، فقط برای اینکه پیغمبر و دین را براندازی کند، تأکید کرد: جبهه انقلاب اسلامی تنها جبهه‌ای است که می‌خواهد مبانی پیامبر بر جامعه حاکم باشد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.