قزوین -نماینده ولی‌فقیه در قزوین گفت: اعضای بسیج مهندسین عمران و معماری باید چشم‌انداز شهر خود را به گونه‌ای طراحی کنند که برای مسلمانان و غیر مسلمانان، اسلامی بودن آن کاملاً مشهود و ملموس باشد.

طراحی شهرها بگونه ای باشد که اسلامی بودن آن هویدا باشد

 به گزارش خبرنگارقدس آنلاین، آیت‌الله عبدالکریم عابدینی صبح چهارشنبه در جلسه مجمع بسیج مهندسین عمران و معماری که در سالن جلسات شهید حسن‌پور سپاه برگزار شد، اظهار کرد: بسیجیان باید ادامه دهندگان راه انبیاء و ائمه اطهار (علیهم السلام) باشند و ره‌آوردهای آن‌ها را در جامعه ترویج نمایند.

عابدینی تصریح کرد: بسیجیان کسانی هستند که با جدیت در مقابل زیاده خواهان، قانون شکنان، سوء استفاده کنندگان و کسانی که موازین الهی و منافع ملی را نادیده می‌گیرند، ایستادگی می‌کنند.

 امام‌جمعه قزوین خاطرنشان کرد: با وجود بسیجیان توانمندی که در مجمع بسیج مهندسین استان فعالیت می‌کنند، مردم نباید دغدغه داشته باشند که عده‌ای با ظلم و بی‌عدالتی از موقعیت‌های خود سوء استفاده نمایند.

 نماینده ولی‌فقیه در استان قزوین اذعان کرد: اعضای بسیج مهندسین عمران و معماری باید چشم‌انداز شهر خود را به گونه‌ای طراحی کنند که برای مسلمانان و غیر مسلمانان، اسلامی بودن آن کاملاً مشهود و ملموس باشد.

 وی بیان کرد: مهندسین بسیجی ما باید به گونه‌ای عمل کنند که مردم از بابت استاندارد بودن کوچه‌ها، خیابان‌ها و بناهای شهر آسوده خاطر باشند و دغدغه‌ای در این حوزه نداشته باشند و بدانند که هر چیزی حکیمانه در جای خود قرار گرفته است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.