نماینده مردم پلدختر در مجلس شورای اسلامی گفت: طرحهای حوزه آب پلدختر با اعتبارات قطره چکانی وزارت نیرو تکمیل نمی شوند.

طرح‌های پلدختر با اعتبارات قطره‌چکانی وزارت نیرو تکمیل نمی‌شوند

به گزارش قدس آنلاین به نقل از مهر، حمید رضا کاظمی عصر چهارشنبه در مراسم افتتاح پست ۶۳ کیلو ولت برق شهرستان پلدختر در سخنانی با اشاره به اینکه یکی از مطالبات مردم پلدختر پیش بینی تعرفه برق و قرار گرفتن پلدختر جزء مناطق گرمسیری است اظهار داشت: در حال حاضر این تعرفه در شهرهای مجاور پلدختر اجرایی می شود و نیاز بوده که این امر در شهرستان پلدختر نیز عملیاتی شود.

وی در ادامه بر ضرورت احداث سد «چول هول» در شهرستان پلدختر تاکید کرد و گفت: این سد می تواند از وقوع خسارت ها در مواقع سیلاب جلوگیری کند.

نماینده مردم پلدختر در مجلس شورای اسلامی با تاکید بر ضرورت اجرای ایستگاه پمپاژ های «واشیان»، «جایدر» و «چم مهر» تاکید کرد و گفت: با اعتبارات قطره چکانی این طرح ها در شهرستان پلدختر عملیاتی نمی شود و ضرورت دارد وزارت نیرو در این رابطه توجه جدی داشته باشد.

کاظمی با اشاره به احداث آزاد راه خرم آباد - پل زال بیان داشت: با احداث این آزاد راه هزاران فرصت شغلی در این منطقه از بین رفته است.

وی همچنین با احداث سد معشوره اشاره کرد و گفت: احداث این سد یکی از دغدغه های اساسی مردم پلدختر محسوب می شود و این امر موجب نگرانی مردم این شهرستان شده است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.