شهرکرد- استاندار چهارمحال و بختیاری گفت: دستگاه های اجرایی از بروکراسی اداری پرهیز کنند و مدیران آن ها با سرمایه‌گذاران دیدار و همکاری کنند تا سرمایه به استان تزریق شود.

دستگاه های اجرایی باید از بروکراسی اداری پرهیز کنند

به گزارش خبرنگار قدس آنلاین، قاسم سلیمانی عصر چهارشنبه در جلسه ستاد اقتصاد مقاومتی استان گفت:  برای حل مشکلات ارزی واحد های تولیدی و صنعتی در استان نیاز به هماهنگی و همکاری دستگاه های اجرایی می باشد.

استاندار چهارمحال و بختیاری افزود: باید از امکانات سرمایه گذاری در  کشور استفاده و همانند استان های لرستان و کردستان سرمایه گذاران خارجی و داخلی را به استان جذب کنیم.

سلیمانی تصریح کرد: دستگاه های بخش سیاسی، امنیتی، عمرانی و اقتصادی با همکاری و تلاش می توانند در جهت ریشه کن کردن بیکاری در استان اقداماتی را انجام دهند.

وی در ادامه اظهار کرد: در حوزه عمرانی شاهد فعالیت‌های خوبی در استان هستیم  اما در حوزه اقتصاد مقاومتی عملکرد دستگاه‌های اجرایی در حد ایده‌آل و قابل قبول نیست.

وی تأکید کرد: دستگاه های اجرایی از بروکراسی اداری پرهیز کنند و مدیران آن ها با سرمایه‌گذاران دیدار و همکاری کنند تا سرمایه به استان تزریق شود.

سلیمانی با اشاره به عملکرد بانک ها در راستای اقتصاد مقاومتی افزود:از چهار بانک صادرات، کشاورزی، صنعت معدن و ملی به دلیل عملکرد مطلوب در راستای اقتصاد مقاومتی و پرداخت تسهیلات به واحد های تولیدی و صنعتی تعیین شده تقدیر و تجلیل شد.

وی تصریح کرد: دستگاه‌های اجرایی باید برای جذب سرمایه‌گذاران به استان تلاش کنند و انگیزه سرمایه‌گذاران را برای سرمایه‌گذاری در استان باید افزایش دهند.

سلیمانی گفت: ارزیابی عملکرد اقتصاد مقاومتی باید برمبنای نسبت جمعی طرح‌های مشکل‌دار ارزیابی شود.

استاندار چهارمحال و بختیاری خاطرنشان کرد: در راستای جذب سرمایه‌گذار در استان کمیته تخصصی تشکیل شود و دستگاه‌های اجرایی در این کمیته با سرمایه‌گذاران داخلی و ‌خارجی رایزنی کنند تا بتوانند در زمینه کشاورزی، گردشگری و علوم نوین سرمایه گذار جذب کنند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.