مشهد- معاون هنری و سینمایی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان رضوی از اکران ۲۴ فیلم خبر داد.

۲۴ فیلم در چهاردهمین جشنواره فیلم فجر مشهد اکران می شود

به گزارش خبرنگار قدس انلاین، افشین تحفه گر بیان کرد: در جشنواره فیلم فجر امسال دو اثر از خراسان رضوی به نام‌های «اشنوگل» اثرهادی حاجتمند و «کوپال» ساخته کاظم مولایی حضور دارند که تلاش می‌کنیم این دو فیلم نیز در جدول نمایش‌های مشهد قرار بگیرند.

وی خاطرنشان کرد: دو اثر دیگر سینمایی نیز توسط هنرمندان خراسانی، سعید سهیلی و فریدون جیرانی ساخته و در جشنواره فجر حضور دارند که امیدواریم بتوانیم در کارگاه‌ها و برنامه‌های مختلف از حضور آنان بهره ببریم.

 تحفه گر، اذعان داشت: این جشنواره ۱۴ تا ۲۱ بهمن ماه در سه سینمای آفریقا، هویزه و شهیداصغرزاده درچهارسئانس ۳ و ۵ و ۷ و ۹ اکران خواهد شد.

او همچنین از پیش فروش اینترنتی بلیت چهاردهمین جشنواره فیلم فجر مشهد خبر داد و افزود: فروش اینترنتی امروز ۷ بهمن به مدت ۴ روز آغاز خواهد شد و همچنین تا ساعت ۱۲ ظهر ۱۰ بهمن ماه ادامه خواهد داشت. علاقمندان می‌توانند با مراجعه به پایگاه ویژه پیش ‌فروش اینترنتی بلیت سی و پنجمین جشنواره فیلم فجر، به نشانی cinogram.com بلیت مورد نیاز خود را خریداری کنند.

وی افزود: همچنین امسال علاقمندان می‌توانند بلیت‌های خریداری شده را در نرم‌افزار تلفن همراه خود مشاهده کنند اما برای دیدن فیلم‌ها همراه داشتن بلیت کاغذی الزامی است.

دکتر تحفه گر اظهارداشت: بنا به تصمیم امسال ستاد برگزاری فیلم فجر در تمامی استان‌ها حداقل در یک سالن برگزار می‌شود و این در حالی است  که در مشهد با توجه به سبقه و حضور خوب مخاطبان در سه سالن اکران می‌شود.

معاون هنری و سینمایی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی  خراسان رضوی با اشاره به این که ۲ هزار صندلی در هرسئانس برای هرفیلم در نظر گرفته شده است، خاطر نشان ساخت: امیدواریم با توجه به افزایش تعداد سینماها مشکل کمتری برای علاقمندان برای دیدن فیلم فجر و تهیه بلیت داشته باشیم.
وی تأکید کرد: در صورت فروش نشدن اینترنتی بلیت‌ها فروش در گیشه سینما نیز انجام خواهد شد و این در حالی است که هرفرد با کد ملی خود می‌تواند برای  چهار نفر بلیت رزرو کند.

تحفه گر اعلام کرد: خرید بلیت  به صورت بسته به قیمت هر فیلم ۸ هزارتومان است و این در حالی است که قیمت خرید بلیت برای هر فیلم به صورت غیر از بسته‌های مشخص شده ۱۰ هزار تومان است.

وی با ابراز امیدواری از آن که در سال آینده در بخش سینمای دینی  نیز مشهد برگزار کننده آن باشد، تصریح کرد: پیگیری‌های لازم در جهت ایجاد دبیرخانه دایمی فیلم‌های بلند دینی را در مشهد  در دستور کارمان داریم.

سرپرست اداره سینمایی ارشاد خراسان رضوی  نیز در این نشست افزود: اکران فیلم‌های بستهA به نام‌های (فراری) علیرضا داود نژاد، (صوفی و دیوانه) مهدی کرم پور، (ویلایی‌ها) منیر قیدی، (بدون تاریخ و بدون امضا) وحید جلیلوند، ( تقصیر من نیست) اسماعیل میهن دوست، (تابستان داغ) ابراهیم ایرج زاد، آذر محمد حمزه ای، (شنل) حسین کندری است .

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.