کاخ سفید در بیانیه‌ای خواهان رعایت احترام زندگی خصوصی بارون ترامپ، فرزند 10 ساله رییس جمهور آمریکا شد.

درخواست کاخ‌سفید درباره پسر کوچک ترامپ

به گزارش قدس آنلاین، کاخ سفید در این بیانیه، پایبندی به سنت قدیمی آمریکا مبنی بر حفظ حریم خصوصی خانواده رییس جمهور آمریکا و بزرگ شدن فرزندان او بدور از هیاهوی سیاسی و رسانه ای را خواستار شد.
 
به نوشته فرانس 24، "کیتی ریچ" یکی از نویسنده های برنامه ای طنز در شبکه " ان بی سی " آمریکا به دلیل نوشتن توییتی درباره "بارون " پسر کوچک دونالد ترامپ رییس جمهور جدید آمریکا از کار تعلیق شد و فشار افکار عمومی و رسانه ها باعث شد از کار خود عذرخواهی کند.

پس از این حادثه، بسیاری خواهان اتخاذ تدابیری برای جلوگیری از تکرار این نوع بی احترامی ها شدند و چلسی کلینتون دختر بیل و هیلاری کلینتون که در کاخ سفید بزرگ شده است در تویتی تاکید کرد که "بارون ترامپ مستحق آن است که مانند هر کودک دیگری زندگی کند".

به گزارش رسانه های آمریکایی خانم ریچ که یکی از مخالفان ترامپ و از نویسندگان برنامه طنز SNL شبکه تلویزیونی ان بی سی است پیشتر در توییتی پس از مراسم تحلیف ترامپ ، نوشته بود : "بارون اولین دانش آموز تیرانداز آمریکا خواهد بود که در خانه درس می خواند."

پسر ده ساله ترامپ، 5 روز پیش و در مراسم انتقال قدرت از اوباما به پدرش هم با خودداری از گرفتن دست همسر پدرش (ملانیا ترامپ) خبرساز شده بود. در فیلمی که از آن مراسم منتشر شده، بارون دو بار دست خود را می کشد و به ملانیا اجازه نمی دهد که دستش را بگیرد.
منبع: العالم

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.