شهرکرد-دانشجویان منتخب دانشگاه شهرکرد به همت نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه و با هدف ترویج ازدواج آسان به مشهد مقدس اعزام شدند.

زوج های دانشجوی دانشگاه شهرکرد به مشهد مقدس اعزام شدند

به گزارش قدس آنلاین، ۶۵ زوج دانشجوی دانشگاه شهرکرد از میان ۱۴۰زوج دانشجو ثبت نام شده در سامانه بیستمین ازدواج دانشجویی به همت نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه شهرکرد و با هدف ترویج ازدواج آسان، ظهر چهار شنبه در قالب ۳ دستگاه اتوبوس به مشهد مقدس دانشگاه اعزام شدند.

مسئول دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه شهرکرد گفت: ازدواج دانشجویی که به تعبیر مقام معظم رهبری ازدواج آسان است، باعث می شود زوج ها بدون سختی و با الفت با هم ازدواج و زندگی کنند و تجملات را کنار می گذارند ،بر اساس تحقیقات انجام شده تنها حدود ۲ درصد از ازدواج های دانشجویی ناموفق بوده که این بیانگر موفق بودن این ازدواج ها است.

حجت الاسلام سعید صفی افزود: ما از مسئولین استان در ستاد ساماندهی امور جوانان در استانداری انتظار داریم، تا تدابیری جهت کمک به دانشگاهها در امر ازدواج جوانان اندیشیده شود که این مسئله برای جوانان و جامعه می تواند بسیار مفید باشد و انتظار دیگر ما از خیرین در حوزه ازدواج دانشجوی است که به ساخت خوابگاه های متاهلی دانشجویی اهتمام بورزند تا دانشجویان متاهل در این خوابگاه ها هم به درس خود بپردازند وهم به زندگی مشترک خود برسند.

  گفتنی است این سفر به مدت ۴ روز و با  برنامه های متنوع فرهنگی از قبیل اهداء هدیه، برگزاری مسابقات ویژه زوجین  برگزار می شود.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.