اهواز - سرپرست جهاد کشاورزی شهرستان امیدیه ضمن اعلام این خبر گفت: ۱۳ صندوق اعتبارات خرد زنان روستایی با همکاری صندوق کارآفرینی امید شهرستان، دفتر بانوان استانداری خوزستان، کارشناسان و پیگیری ناظر امور زنان شهرستان امیدیه در سال جاری راه اندازی شده است.

۱۳ صندوق اعتبارات خرد زنان روستایی در شهرستان امیدیه راه اندازی شد

به گزارش قدس آنلاین به نقل از روابط عمومی سازمان جهاد کشاورزی خوزستان سید داوود علوی فرد با بیان این مطلب که هدف از راه اندازی این صندوق ها توانمندسازی و بهبود کارکرد زنان در مدیریت، تصمیم گیری و اجرا در محیط خانواده و جامعه روستایی می باشد  اظهار داشت: این صندوق ها در قالب گروه های ۲۰ تا ۳۰ نفره  در ۱۳ روستا با اعتباری بالغ بر ۲میلیارد و ۶۰۰ ملیون ریال در شهرستان راه اندازی شده است

وی ادامه داد : تاکنون مبلغ ۲ میلیارد و ۲۰۰ ملیون ریال تسهیلات با نرخ سود ۴ درصد به ۳۹۰ نفر از زنان روستایی در سطح ۱۳ روستا اعطا شده است.

علوی فرد در پایان افزود: در حال حاضر زنان روستایی عضو صندوق های اعتبارات خرد زنان که تسهیلات خود را دریافت کرده اند در زمینه های کشاورزی، پرورش طیور، پرورش دام سبک وسنگین، فراوری و بسته بندی سبزیجات، پخت انواع نان و شیرینی های سنتی و غیره ... در سطح روستاهای شهرستان مشغول به فعالیت هستند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.