اهواز - مدیر اوقاف و امور خیریه شهرستان خرمشهر گفت: در راستای مدیریت صحیح موقوفات و در راستای جلب مشارکت عمومی با هدف توسعه و عمران فضای شهری، بخشی از اراضی موقوفه تحت اختیار را در قالب مشارکت به سرمایه گذاران حوزه 'عمران و توسعه' واگذار می شود.

بخشی از زمین های موقوفه خرمشهر به سرمایه گذاران واگذار می شود

به گزارش قدس آنلاین به نقل از روابط عمومی اداره کل اوقاف و امور خیریه خوزستان میثم نودهی گفت:اداره اوقاف و امور خیریه خرمشهر، تعدادی از  اراضی  موقوفه زیرمجموعه را در قالب مشارکت و بدون شرط و شروط اولیه و ثانویه به سرمایه گذاران واگذار می کند.

وی ادامه داد: موقوفه جباری به مساحت ۹۵۲ مترمربع واقع در خیابان فخر رازی، موقوفه مسگر به مساحت ۲۹۵مترمربع واقع در بازار صفا و موقوفه حاج رییس به مساحت ۴۱۴ مترمربع واقع در جاده ساحلی از زمین هایی است که با هدف توسعه و عمران فضای شهری و مدیریت صحیح موقوفات به سرمایه گذاران واگذار می شود.

نودهی گفت:موقوفه های عبدالله شاه در جاده ساحلی و حاجیه طیبه بغدی در خیابان فردوسی این شهر نرسیده به سینما نخل، از سوی صندوق توسعه عمران موقوفات برای سرمایه گذاری مشارکتی انتخاب شده اند.

مدیر اوقاف و امور خیریه خرمشهر در پایان سخنانش، اجرای امینانه و صحیح نیت واقف، اعتمادسازی، توسعه کمی و کیفی امور عام المنفعه و گسترش رفاه و آسایش و امنیت برای شهروندان را از دیگر اهداف اجرای این طرح عنوان کرد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.