معاون آموزشی بنیاد فرهنگی حضرت مهدی موعود(عج) از برگزاری مسابقه کتابخوانی «شرح دعای سلامتی امام زمان(عج)» تا ۲۰ اسفند خبر داد.

برگزاری مسابقه کتابخوانی «شرح دعای سلامتی امام زمان(عج)»

به گزارش «قدس آنلاین»،  حجت‌الاسلام محمدصادق کفیل، معاون آموزشی بنیاد فرهنگی حضرت مهدی در خصوص مسابقه کتابخوانی «شرح دعای سلامتی امام زمان(عج)» گفت: به منظور ترویج معارف مهدوی به ویژه آشنایی افراد با محتوای دعای سلامتی امام زمان(عج)، کتاب «شرح دعای سلامتی امام زمان(عج)» نوشته حجت‌الاسلام‌ محسن قرائتی به مسابقه گذاشته شد تا از این طریق آحاد جامعه با شرح یکی از دعاهایی که تقریباً همه افراد جامعه از کوچک تا بزرگ آن را حفظ هستند، آشنا شوند و معرفتی اگرچه اجمالی نسبت به این دعا پیدا کنند.

وی با اشاره به جزئیات برگزاری این مسابقه تصریح کرد: مسابقه کتابخوانی «شرح دعای سلامتی امام زمان(عج)» که همزمان با ولادت امام حسن عسگری(ع) آغاز شده بود، تا روز ۲۰ اسفندماه ۹۵ ادامه دارد؛ جوایزی که برای نفرات برتر این مسابقه در نظر گرفته شده است، کمک‌هزینه عتبات عالیات و کمک هزینه سفر به مشهد مقدس است.

علاقه‌مندان برای شرکت در این مسابقه و همچنین دریافت فایل کتاب مسابقه به سایت bonyad.mahdaviat.ir/articles/۶۱۶۷ مراجعه کنند.

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری تسنیم

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.