مشهد- نماینده ولی فقیه در خراسان رضوی با اشاره به اینکه برخی جریان ها پشت میزنشین کشور جلوی پیشرفت در کشور را گرفته اند، گفت: اساتید بسیجی حوزه علمیه باید در بالاترین سطح افراد را برای مقابله با این جریانات آماده کنند.

اساتید بسیجی حوزه های علمیه باید مقابل جریانات دست و پاگیر پیشرفت کشور بایستند

به گزارش قدس آنلاین، آیت‌الله سید احمد علم‌الهدی ظهر پنجشنبه در مراسم افتتاحیه بسیج اساتید حوزه علمیه خراسان در مدرسه علمیه عالی نواب در مشهد اظهار کرد: بسیج در تمام جریان‌های قدرت و قوت نقشی کلیدی دارد و در هر گروه یک تشکل بسیجی متخصص شکل گرفته است.

وی تأکید کرد: عده‌ای معتقد بودند که بسیج طلاب وجود داشت و نیازی به راه‌اندازی بسیج اساتید حوزه نبود و باید در پاسخ گفت که هر گروه یک توانی دارند و باید جداگانه اقدام شود تا در عرصه روحانیت به‌خوبی فعالیت کند و اساتید به عنوان رهبر گروه و طلاب به عنوان سرباز گروه در این مسیر گام برمی‌دارند.

نماینده ولی فقیه در خراسان رضوی با اشاره به اینکه جریان نفاق آن چیزی نبود که مسلمانان از آن خبردار نباشند، بیان کرد: امروز با جریان‌ها و عناصری در پیش هستیم که پشت میز نشسته‌اند و دست‌وپاگیر موضوع پیشرفت شده‌اند.

آیت الله علم الهدی اظهار داشت: عضویت اساتید حوزوی در بسیج اساتید حوزه علمیه یک افتخار بزرگ و ارزشمند است.

وی با بیان اینکه قوه‌ای که خداوند می‌فرماید بیش از تجهیزات نظامی در استطاعت مسلمانان نقش داشته است و بزرگترین ملاک استطاعت بندگی خدا است خاطرنشان کرد: مخاطب عام عموم مردم است و مصداق بسیجی است که توسط امام خمینی(ره) به‌وجود آمد و شکل گرفت.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.