سخنگوی شورای نگهبان با اشاره به جلسات فوق العاده این شورای جهت بررسی مواد برنامه ششم، گفت: شورای نگهبان تاکنون تا ماده ۸۴ را رسیدگی کرده که البته ابهامات و ایراداتی هم وجود دارد.

بررسی برنامه ششم تا ماده ۸۴/ نظر شورا در خصوص انتخابات الکترونیک هنوز مشخص نیست

عباسعلی کدخدایی، سخنگوی شورای نگهبان در گفتگو با«قدس آنلاین» با اشاره به روند بررسی برنامه ششم در جلسات شورای نگهبان، اعلام کرد: در روند بررسی مواد برنامه ششم توسعه در جلسات فوق العاده شورای نگهبان به ماده ۸۴ رسیده ایم؛ که طبیعتا ایرادات و ابهاماتی نیز  در این خصوص وجود دارد.

وی با بیان اینکه در هفته آتی نیز شورای نگهبان جلسات فوق العاده ای برای بررسی سایر مواد برنامه ششم به منظور ارائه سریعتر نتیجه به مجلس خواهد داشت، افزود: تلاش خود را می کنیم تا در وقت قانونی نظر شورا نسبت به برنامه ششم به مجلس ارائه شود. 

کدخدایی در خصوص نتیجه جلسات کارشناسی مابین شورای نگهبان و وزارت کشور بر سر تعیین تکلیف مبحث انتخابات الکترونیک و سایر موارد مرتبط با انتخابات های آتی نیز توضیح داد: هنوز تکلیف این قضیه مشخص نیست و بحث خاصی در موردش نمی توان گفت؛ جلسات کارشناسی بین ما و دوستان وزارت کشور تاکنون انجام شده؛ در هفته جاری نیز این جلسات برقرار بوده است که در نتیجه قرار شده تا دوستان وزارت کشور طبق چارچوب های پیش بینی شده نظراتشان را اعلام کنند تا ما نیز متعاقبا نظرات آنها را در شورا مطرح کرده و نتیجه را اعلام کنیم.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.