معاون هماهنگ کننده قرارگاه مرکزی خاتم‌الانبیا(ص) گفت: در مناطق مرزی به‌ویژه در منطقه غرب کشور یک امنیت بسیار مطلوبی استقرار دارد.

امنیت مناسبی بر مناطق مرزی کشور حاکم است

به گزارش قدس آنلاین به نقل از تسنیم، سردار علی شادمانی در قصرشیرین در حاشیه رزمایش امام علی(ع) با خداقوت به فرماندهان، آحاد رزمندگان حاضر در رزمایش امام علی(ع) در منطقه عمومی غرب کشور اظهار داشت: این رزمایش با هدف ایجاد آمادگی و ارتقا آمادگی قرارگاه نجف اجرا شد.

معاون هماهنگ کننده قرارگاه مرکزی خاتم‌الانبیا(ص) بیان کرد: در برنامه سالیانه قرارگاه نجف اشرف نیروی زمینی سپاه تمرینات و اهدافی پیش‌بینی می‌شود و جمع‌بندی‌ها در مورد رزمایش امام علی(ع) این است که حاصل زحمات در این قرارگاه با دستاوردهای آموزشی خوبی همراه بوده است.

سردار شادمانی با بیان اینکه دشمنان درصدد ناامن ساختن مرزهای ایران اسلامی هستند خاطرنشان کرد: نیروهای مسلح از مرزهای ایران اسلامی با دقت و هوشیاری مراقبت می‌کنند و براین اساس در مناطق مرزی به‌ویژه در منطقه غرب یک امنیت بسیار مطلوبی استقرار دارد.

وی تصریح کرد: با وجود امنیت مطلوب در مرزها، نیروهای مسلح تمرینات و مراقبتهای جاری و اصلی خود را در این منطقه انجام می‌دهند.

رزمایش امام علی(ع) در مدت چهار روز در منطقه عمومی غرب کشور و با هدف ارتقا آمادگی رزمی یگانها برگزار شد و امروز مرحله نهایی این رزمایش در شهرستان قصرشیرین و با حضور یگانهای نیروی زمینی سپاه و قرارگاه نجف اشرف برگزار شد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.