بجنورد- امام جمعه بجنورد گفت: دهه فجر جشن ملی و جشن اقتدار ملی ایران است.

دهه فجر جشن ملی و جشن اقتدار ملی ایران است
به گزارش خبرنگار قدس آنلاین، آیت الله ابوالقاسم یعقوبی در خطبه های نماز جمعه این هفته مرکز استان گفت: در روز ۱۲ بهمن محاسبات دشمن به هم ریخت و با ورود امام (ره) به خاک میهن معجزه ای به وقوع پیوست و ما باید این ایام را گرامی بداریم.
وی با اشاره به حادثه دلخراش ساختمان پلاسکو در تهران، اظهار داشت: این حادثه روحیه جهادی مردم و مسئولین را نشان داد .
وی ادامه داد: آتش نشانان ایثار کردند و برای حفظ جان و مال مردم از خودگذشتند.
وی با بیان اینکه این حادثه برای مردم و مسئولین درس بزرگی بود که ایمنی و استاندارد ها در ساختمان رعایت شود .
وی افزود: پیام مقام معظم رهبری برای این حادثه آبی بر آتش اختلافات سیاسی این حادثه بود چون خیلی ها می خواستند از این حادثه برای تسویه حساب های سیاسی استفاده کنند.
نماینده ولی فقیه در خراسان شمالی خطاب به مردم گفت: دشمن در کمین است تا ناتوانی مسئولین را به رخ بکشد لذا شایعات را گوش ندهند و اخبار ار از منابع معتبر پیگیری کنند.
یعقوبی با بیان اینکه آتش نشانان برای مال مردم تلاش زیادی کردند، گفت: آقایانی که پشت میز می نشینند و نجومی می گیرند و نجومی ذخیره می کنند از آتش نشانان درس بگیرند و با مال و حق مردم بازی نکنند.
امام جمعه بجنورد همچنین از کنگ زنی  زائرسرای استان خراسان شمالی در جوار مرقد مطهر امام هشتم(ع) در زمینی به متراژ ۶۰۰ متر مربع فردا شنبه خبر داد.
یعقوبی گفت: این زائرسرا در ۱۲ طبقه درنزدیکی حرم امام رضا(ع)ساخته می شود و مردم استان می توانند با مبلغ اندک در آنجا اسکان یابند.
وی تصریح کرد: مردم و مسئولین کمک کنند تا به تدریج این زائرسرا ساخته شود .

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.