اهواز- رئیس مجمع نمایندگان استان خوزستان با تاکید بر اینکه سازمان حفاظت محیط زیست هیچ برنامه جدی برای مقایله با پدیده گرد و خاک ندارد، گفت: اگر مسؤولان اجرایی به فکر نیستند، لااقل مسؤولان امنیتی اقدامی کنند.

دولت یازدهم هم کاری برای حل مشکل گرد و خاک نکرد/ مسؤولان امنیتی اقدامی بکنند

به گزارش قدس آنلاین، حجت‌الاسلام مجید ناصری‌نژاد بیان اینکه مشکل گرد و خاک یک فاجعه محیط زیستی است گفت: متاسفانه در دو روز اخیر باز هم شاهد پدیده فوق العاده خطرناک و مضر گرد و خاک در سطح استان خوزستان به ویژه در شهرهای اهواز، ماهشهر، شادگان، خرمشهر، سوسنگرد، شوش و ... بودیم. 

وی با تاکید بر اینکه انگار قرار نیست اوضاع تغییر بکند و دولت یازدهم هم کاری برای حل مشکل گرد و خاک نکرد، عنوان کرد: این مساله یک فاجعه محیط زیستی است، شاید درک این مساله برای کسانی که در معرض این پدیده قرار نگرفته‌اند، آسان نباشد. 

رئیس مجمع نمایندگان استان خوزستان گفت: گرد و خاک موجود آلودگی فیزیکی و شیمیایی را توأمان وارد ریه‌های انسان می کند که بسیار خطرناک است. 

وی بیان کرد: متاسفانه سازمان‌های مسئول به ویژه سازمان حفاظت از محیط زیست کشور، هیچ برنامه جدی‌ برای مقابله با این پدیده شوم حتی برای بلند مدت هم ندارند. 

نماینده مردم شادگان در مجلس شورای اسلامی با تاکید بر اینکه سال‌هاست که فریاد می‌کشیم اما صدای ما به جایی نمی‌رسد، متذکر شد: مسؤولان اجرایی اگر به فکر نیستند، لااقل مسؤولان امنیتی اقدامی بکنند.

ناصری‌نژاد تصریح کرد: مشکلات استان خوزستان در حال تبدیل به بحران های اجتماعی و در پی آن بحران‌های امنیتی هستند، این مشکلات شوخی بردار نیستند، دولت و سازمان حفاظت از محیط زیست کشور باید این موضوع را جدی بگیرید.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.