قزوین- معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای قزوین گفت: با توجه به غلبه پدیده مه گرفتگی در اغلب جاده های استان و کاهش دید افقی، رانندگان جهت تردد در این مسیرها با دقت بیشتری رانندگی کنند.

جاده های قزوین در مه فرو رفت

به گزارش قدس آنلاین، جوادحق لطفی از غلبه پدیده مه گرفتگی در جاده های استان خبر داد و اظهار کرد: این پدیده موجب کاهش دید رانندگان شده و مردم برای تردد در این جاده ها نیازمند احتیاط بیشتر هستند.

وی با بیان اینکه در حال حاضر در اکثر محورهای مواصلاتی قزوین، مه گرفتگی پدیده غالب است، افزود: به همین دلیل بروز هرگونه حادثه ای امکان پذیر است.

معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای قزوین از امدادرسانی به چندمسافر در محروهای برفی خبر داد و گفت: شب گذشته در پی گزارش مدیریت بحران استان مبنی بر بازگشایی محورها، به ۲ بیمار بدحال از جمله یک بیمار در روستای وروق آوج در محور قزوین به همدان و یک مادر باردار در روستای لطر در بخش الموت غربی امدادرسانی شد.

وی افزود:اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای قزوین با اعزام دو دستگاه لودر در مسیرهای یادشده پس از عملیات برف روبی و بازگشایی این دو مسیر با همکاری نیروهای امدادی مرکز فوریت های پزشکی در آوج و جمعیت هلال احمر به این دو بیمار امدادرسانی کرد.

وی اضافه کرد: اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان قزوین با اعزام دو دستگاه لودر در مسیرهای یادشده پس از عملیات برف روبی و بازگشایی این دو مسیر با همکاری نیروهای امدادی مرکز فوریتهای پزشکی در آوج و جمعیت هلال احمر در الموت غربی به این دوبیمار امداد رسانی شد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.