زاهدان- فرمانده پلیس راه شمال سیستان و بلوچستان گفت: بروز ۲ فقره تصادف در شبانه روز گذشته در محور سوران - روستای نادرآباد و سراوان - محور فرعی بم پشت چهار کشته و یک مجروح برجای گذاشت.

۲ تصادف در سیستان و بلوچستان چهار کشته و یک مجروح برجای گذاشت

به گزارش قدس آنلاین، سرهنگ کشواد بهروزی زاده اظهار داشت: با اعلام مرکز فوریت های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر وقوع تصادف فوتی در ساعت ۱۴ روز گذشته در کیلومتر ۴۷ مسیر سوران- روستای نادر آباد ماموران پلیس راه در محل حاضر شدند. وی افزود: در این حادثه یک دستگاه کامیون بنز با یک دستگاه موتور سیکلت به علت عدم رعایت فاصله عرضی از سوی راننده کامیون برخورد کرده که منجر به مرگ راکب موتورسیلکت شد.

وی از حادثه دیگری در ساعت ۲۲ شب گذشته در کیلومتر ۹۰ محور سراوان- فرعی بم پشت خبر داد و افزود: در این حادثه نیز یک دستگاه تویوتا سوختکش با یک دستگاه وانت تویوتا برخورد کرد که منجر به آتش سوزی هر ۲ خودرو شد.

فرمانده پلیس راه شمال سیستان و بلوچستان تصریح کرد: در این حادثه سه نفر از سرنشینان این ۲ خودرو در دم فوت و یک نفر نیز مجروح شد که حال وی نیز وخیم گزارش شده است.

وی افزود: کارشناسان علت بروز این حادثه را انحراف به چپ وانت تویوتا سوختکش اعلام کردند. فرمانده پلیس راه شمال سیستان و بلوچستان گفت: شهروندان می توانند هرگونه پیشنهاد، انتقاد و تقدیر از عملکرد پلیس را با شماره ۱۹۷ و هرگونه خبر یا اتفاق را به شماره ۱۱۰ پلیس اطلاع دهند تا در اسرع وقت مورد رسیدگی قرار گیرد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.