۹ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۱:۳۳
کد خبر: 497393

سی و پنجمین جشنواره بین‌المللی تئاتر فجر در نهمین روز برگزاری خود میزبان ۱۲ نمایش در بخش صحنه‌ای و ۷ نمایش در بخش محیطی است.

برنامه روز نهم جشنواره تئاتر

به گزارش «قدس آنلاین»،  در نهمین روز جشنواره تئاتر فجر که روز شنبه ۹ بهمن ماه می‌توانید شاهد نمایشهای زیر باشید:

  1. «در اعماق» در تالار «وحدت» به نویسندگی ماکسیم گورکی و کارگردانی دیوید دویشویلی کاری از گرجستان رأس ساعت ۱۹۹  در تالار وحدت اجرا می‌شود.
  2. «آنجا» نوشته و کارجو استرامگرن نماینده نروژ در دو نوبت ۱۷ و ۲۱ در تالار اصلی تئاتر شهر به صحنه  می‌رود.
  3. «خوشبختی‌های کوچک سوسک شدن» به نویسندگی مشترک نادر برهانیمرند و فرهاد امینی و کار آزاده انصاری از تهران  در تالار «چهارسو» در دو اجرا در ساعت‌های ۱۸:۳۰ و ۲۰:۳۰۰ دارد. این نمایش برای نخستین بار در جشنواره پانزدهم عروسکی تهران مبارک روی صحنه رفت. اجرای عموم این نمایش در پاییز سال کنونی در تالار سایه بوده است.
  4.   «افسانه ببر» نوشته داریو فو و به کارگردانی هادی عامل از تهران در تالار سایه در دو نوبت ۱۷ و ۲۰ اجرا دارد. این نمایش در سال ۹۱۱ در لابی سالن چهارسو و در سال اخیر در تماشاخانه باران با بازی هدایت هاشمی روی صحنه رفته است.
  5. «یک» نوشته و کار لیزا وربلن  از هلند است در تالار «قشقایی» در دو سانس ۱۷:۳۰ و ۱۹:۳۰ به صحنه  می‌رود.
  6. «گلدونه خانم» به نویسندگی اسماعیل خلج و کارگردانی النا آهی در تماشاخانه سنگلج در دو نوبت ۱۷ و ۲۰۰ اجرا می‌شود. این نمایش تابستان امسال در تالار محراب روی صحنه رفته بود.
  7. «و هزار سال و یک روز» به نویسندگی و کارگردانی عباس کریمی کاری از بجنورد در تالار هنر در دو نوبت ۱۷ و ۱۹۹ به صحنه می‌رود.
  8. «گرگ و میش» به نویسندگی و کارگردانی کریستینا گالیبانی و ایلیالو گینبوهل کاری از سوئیس در تالار مولوی در سه نوبت ۱۷ و ۱۹ و ۲۱۱ به صحنه می‌رود.
  9. «چیدا» به نویسندگی مسعود شاکرمی  و کارگردانی احسان ملکی از کوهدشت در تالار حافظ در دو سانس ۱۸:۳۰ و ۲۰:۳۰۰ به صحنه می‌رود.
  10. «نگاهمان می‌کنند» به نویسندگی نغمه ثمینی و کار محمدرضا اصلی از تهران  تالار دکتر ناظرزاده تماشاخانه ایرانشهر رأس  ساعت ۱۷ و ۲۰۰ است. این نمایش با تفاوت در بازیگران پیشتر در همین سالن روی صحنه رفته بود. همچنین این نمایش پیش از اتفاقات تعطیلی عمارت مسعودیه قرار بود در تابستان اجرای دیگری داشته باشد.
  11. «بادکنک» نوشته و کاربوکیه شووگمن از هلند در دو نوبت ۱۷:۳۰ و ۲۱:۳۰ در تالار استاد سمندریان  خانه  هنرمندان ایران به صحنه می‌رود.
  12. «سین گاف» نوشته کیمیا کاظمی و کار پوریا رحیمی سام از تهران در دو نوبت ۱۶ و ۱۸ در تالار استاد  انتظامی خانه هنرمندان ایران به صحنه می‌رود.
  13. «بازگشت» نوشته و کاری از داریوش نصیری از تهران رأس ساعت ۱۶:۳۰ در فضای باز تئاتر شهر اجرا  می‌شود.
  14. «زیرزمین» نویسندگی و کارگردانی مسعود براهیمی از اصفهان  در محوطه تئاتر شهر رأس ساعت ۱۷  اجرا  می‌شود.
  15. «هرچی سنگه مال پای لنگه» به نویسندگی علی اکبر کنعانی طریق  و کارگردانی مارال ایزدبخش از بوشهر  ساعت ۱۸۸ در محوطه تئاتر شهر اجرا می‌شود.
  16.   «از بس جان ندارد» نوشته محمود ناظری و کار امیر امینی از شهر لاهیجان در محوطه باز تئاتر شهر رأس ساعت ۱۸:۳۰۰ اجرا دارد. «مستند پخش نشده میرزا» نوشته احمد صمیمی و هما پریسان کار احمد صمیمی ساعت ۱۶ میهمان محوطه خانه هنرمندان است.
  17. «صرفاً جهت جریحه‌دار شدن احساسات» به نویسندگی و کارگردانی مهدی حبیبی ساعت ۱۱ در محوطه برج میلاد و ۱۶:۳۰۰ در محوطه خانه هنرمندان اجرا می‌شود.
  18. نمایش «وندینگ ماشین» نوشته حمید پاک‌نیا و آیدا حقنژاد و کاری از مهدی سفاری است که ساعت ۱۸ الی ۲۱۱ در طبقه ششم سینما چارسو اجرا دارد.
  19. نمایش محیطی «پروانه» به نویسندگی و کارگردانی حسین توازنی زاده ساعت ۱۴:۳۰ و ۱۶ در خیابان ایتالیا  اجرا خواهد شد.
  20. نمایش «کوری» به نویسندگی ژوزه ساراماگو و کارگردانی جرزی زون از لهستان ساعت ۱۹ در محوطه تالار  وحدت اجرا می‌شود.

سی و پنجمین جشنواره بین‌المللی تئاتر فجر به دبیری سعید اسدی از اول تا دوازدهم بهمن برگزار می‌شود.

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری تسنیم

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.