برنامه جدول نمایش فیلم های جشنواره فیلم فجر ۳۵ در دو کاخ مردمی و رسانه ای اعلام شد.

جدول نمایش فیلم‌ها در کاخ‌های مردمی و رسانه‌ای فجر

به گزارش «قدس آنلاین»،  برنامه  نمایش فیلم های سی و پنجمین جشنواره فیلم فجر در پردیس ملت به عنوان کاخ مردمی و برج میلاد به عنوان کاخ رسانه های جشنواره اعلام شد.

اولین روز جشنواره فجر در پردیس ملت
پردیس ملت در نمایش فیلم‌های خود فیلم‌های بخش چشم‌انداز سینمای ایران را در ۴ سانس از ساعت ۱۵:۳۰ (سانس اول) تا ساعت ۲۳ (سانس آخر) برای مردم و هنرمندان به نمایش می‌گذارد.  

در برنامه روز اول پردیس ملت نیز مادری (رقیه توکلی) در ساعت ۱۵:۳۰، سدمعبر (محسن قرایی) در ساعت ۱۸، دریاچه ماهی (مریم دوستی) در ساعت ۲۰:۳۰ و فصل نرگس (نگار آذربایجانی) در ساعت ۲۳ روی پرده می‌رود.


اولین روز جشنواره فجر در برج میلاد
در برنامه برج میلاد، اهالی رسانه‌های گروهی از ساعت ۱۳:۳۰ و با نمایش فیلم‌های بخش سینمای مستند آغاز می‌شود و سانس آخر این سالن ساعت ۲۳ در نظر گرفته شده است.

برنامه روز اول برج میلاد (سینمای رسانه‌های گروهی) از ساعت ۱۳:۳۰ روز یکشنبه ۱۰ بهمن با مستند آبی کم‌رنگ (آرش لاهوتی) آغاز می‌شود و فیلم‌های خانه دیگری (بهنوش صادقی) در ساعت ۱۵:۳۰، ایتالیا ایتالیا (کاوه صباغ‌زاده) در ساعت ۱۸، اِو (خانه) (اصغر یوسفی‌نژاد) در ساعت ۲۰:۳۰ و آزاد به قید شرط (حسین شهابی) در ساعت ۲۳ در این روز برای اهالی رسانه به نمایش درمی‌آید.
 

سی و پنجمین جشنواره فیلم فجر از ۱۰ تا ۲۰ بهمن برگزار می شود.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.