شهرکرد- نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری گفت: برنامه‌های صدا و سیما باید در راستای تقویت ایمان توحیدی جامعه گام بردارد.

صدا و سیما باید در راستای تقویت ایمان توحیدی جامعه گام بردارد

به گزارش قدس آنلاین، حجت‌الاسلام و المسلمین  محمدعلی نکونام ظهر شنبه در آیین تجلیل از برگزیدگان نوزدهمین جشنواره تولیدات رادیویی و تلویزیونی مراکز استان‌ها گفت: فلسفه وجودی نظام اسلامی، تقویت ایمان توحیدی است و تقویت ایمان نیازمند سازوکار اسلامی و توجه  مجدانه به اسلام است.

امام جمعه شهرکرد افزود: باید تحولی عظیم در برنامه‌های رسانه‌ای با رویکرد اسلامی بوجود آورد و این فعالیت بنیادی و ریشه‌ای به تنهایی توسط یک استان نتیجه‌بخش نخواهد بود.

وی با اشاره به اینکه برنامه‌های صدا و سیما باید در راستای صیانت از ارکان اسلامی صورت پذیرند، تصریح کرد: برنامه‌های مفرح و غیر مفرح بایستی از انواع افراط و تفریط به دور باشند.

حجت‌الاسلام و المسلمین نکونام افزود: شبکه‌های رادیویی و سیما، اسلامی و قرآنی باشند تا با جذب مخاطبین اهداف اسلامی محقق شود.

وی بیان کرد: اگر معارف اسلامی به صورت برنامه‌های شفاف ارائه شوند، همه اقشار حتی کفار نیز جذب برنامه‌های رسانه‌ای خواهند شد.

حجت‌الاسلام و المسلمین نکونام تأکید کرد: صدا و سیمای ملی نیازمند تحول درونی ایت و برای تحقق این انقلاب و تحول درونی اقدامی اساسی نشده است و نیاز به ورود افراد کارآمد و متعهد به این عرصه است.

نماینده ولی فقیه دراستان در پایان اظهار کرد: شکل‌دهی و تأسیس مراکز دانشگاهی بر پایه ایمان، اخلاق و معرفت عمیق اسلام ناب ضروری است تا همواره خروجی آن افراد متعهد و مومن و کارآمد باشد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.