رهبر بزرگترین حزب مخالف کابینه رژیم صهیونیستی روز شنبه از بنیامین نتانیاهو نخست وزیر این رژیم خواست به دلیل پرونده فساد مالی استعفا دهد.

نتانیاهو زیر فشار مخالفان برای استعفا

به گزارش قدس آنلاین، «اسحاق هرتزوگ» رهبر بزرگترین حزب مخالف کابینه در گفت و گو با شبکه دهم تلویزیون رژیم صهیونیستی خطاب به نتانیاهو گفت: کار دست را انجام بده و کشور را بیش از این به سمت سردرگمی و کشمش های داخلی سوق نده.
وی خطاب به نتانیاهو افزود:اگر اکنون از منصب خود استعفا دهی، اقدام ارزشمند و قابل توجهی انجام داده ای.

بر اساس این گزارش، پلیس رژیم صهیونیستی روز گذشته (جمعه) برای سومین بار طی هفته های اخیر نخست وزیر این رژیم را مورد بازجویی قرار داد.

نتانیاهو و افراد خانواده اش به فساد و دریافت رشوه از دو بازرگان صهیونیست متهم شده اند. نتانیاهو همچنین به تلاش برای همدستی با ناشر روزنامه صهیونیستی یدیعوت آحرونوت علیه رقیب آن اسرائیل الیوم متهم است.

این در حالی است که شبکه دوم تلویزیون رژیم صهیونیستی اعلام کرد که نتانیاهو پس از بازجویی خود گفت:قصد دارم رهبری حزب لکیود و اسرائیل را برای چند سال دیگر ادامه دهم.

رادیو رژیم صهیونیستی همچنین روز گذشته (جمعه) اعلام کرد که نتانیاهو برای چهارمین بار نیمه هفته آینده مورد بازجویی قرار خواهد گرفت.

این در حالی است که نخست وزیر رژیم صهیونیستی در گفت وگو با رسانه ها دست داشتن در پرونده های فساد را تکذیب کرده و اعلام کرد که این اقدامات علیه وی تلاشی از رسانه ها و مخالفانش برای سرنگونی کابینه او است.
منبع: ایرنا

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.