قزوین - مدیرکل مدیریت بحران استانداری قزوین گفت: با تلاش نیروهای هلال احمر استان تعداد ۱۳ مسافر که در حوالی چشمه آبگرم یله گنبد بخش کوهین شهرستان قزوین در برف گرفتارشده بودند، نجات یافتند.

۱۳ مسافر در راه مانده آبگرم«یله گنبد» قزوین نجات یافتند

به گزارش خبرنگارقدس آنلاین، رضا گروسی یاد آورشد: افراد گرفتار در برف از استان گیلان به این منطقه وارد شده بودند که بارش برف موجب توقف خودروهای آنان شده بود.

وی اضافه کرد: پس از وقوع این حادثه، در راه ماندگان موضوع را به مدیریت بحران استان گیلان گزارش داده و سپس با هماهنگی های انجام شده، تیمی از جمعیت هلال احمر قزوین برای نجات افراد گرفتار در برف عازم منطقه شده و عملیات امدادرسانی و رهاسازی خودروها را انجام دادند.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری قزوین از مسافرانی که قصد عبور از مسیرهای ارتباطی و یا توقف در مناطق کوهستانی استان را دارند خواست تا قبل از هر اقدامی ابتدا از شرایط جوی هنگام مسافرت مطلع شوند.

گروسی ادامه داد: با هماهنگی های لازم از سوی ستاد مدیریت بحران استان قزوین، همه تیم های امدادی و دستگاه های عضو این ستاد از جمله جمعیت هلال احمر، راهداری، مرکز فوریت های پزشکی و پلیس راه برای انجام ماموریت های امدادرسانی به در راه ماندگان، حادثه دیدگان و اسکان احتمالی آنها در محل های پیش بینی شده در آمادگی کامل به سر می برند.
 

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.