قزوین - مدیرکل امور روستایی و شوراهای اسلامی استانداری قزوین فرهنگ عذرخوای در بین مسئولان را ضعیف دانست و گفت: این مهم از سوی روابط عمومی ها به عنوان سخنگو و وکیل مدافع سازمان ها باید به یک فرهنگ در جامعه نهادینه شود.

فرهنگ عذرخواهی در بین مسئولان و روابط عمومی ها نهادینه شود

به گزارش قدس آنلاین، به نقل ازروابط عمومی استانداری قزوین،همایش رابطان روابط عمومی آموزش و پرورش استان قزوین عصرروزشنبه در سالن اجتماعات دانشگاه علوم پزشکی قزوین برگزار شد.

 کریم حبیبی انبوهی  مدیرکل امورروستایی وشوراهای اسلامی استانداری قزوین دراین مراسم گفت:در روابط عمومی ها با مدیر، بدنه سازمان و نظام سیاسی پاسخ گو تلازم دارند و هرچه یک سازمان به مردم پاسخگو باشد، روابط عمومی آن نیز دارای جایگاه والاتری خواهد بود

وی، یک روابط عمومی پاسخگو را مشروط به وجود نظامی مردم سالار دانست و اضافه کرد: نظام مردم سالار نظامی است که در آن مردم به شیوه های گوناگون آن چنان بر اعمال و رفتارهای مدیران خود نظارت داشته و پرتو نگاه آنها چنان بر زندگی مدیران حاکم است که نه تنها اجازه خلاف بلکه حتی اجازه خطا هم به آنان را هم نمی دهد.

حبیبی با اشاره به اینکه رشد روابط عمومی تنها در صورت پاسخگو بودن آنها شکل می گیرد، افزود: روابط عمومی، مدعی العموم و وکیل مدافع یک سازمان بوده و از سوی مخاطبان خود نیز وظیفه دفاع از حقوق آنان را دارد.
.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.