بجنورد- رئیس شورای شهر بجنورد از بدهی ۸ میلیارد تومانی شهرداری به نیروهای شرکتی خبرداد.

شهرداری بجنورد ۸ میلیارد تومان به نیروهای شرکتی بدهکار است

به گزارش خبرنگار قدس آنلاین، پیلتن عصر شنبه درجلسه علنی شورای شهر بجنورد گفت : شهرداری ۴ ماه حقوق و عیدی سال گذشته به نیروهای فضای سبز ، دوماه به نیروهای سازمان اتوبوسرانی و ۳ ماه به نیروهای پسماند و همچنین شرکت تمیزگل بدهکار است.

وی اظهار داشت : نامه ای تنظیم و به شهرداری اعلام شده تا هرچه زودتر نسبت به پرداخت بدهی های این نیروها اقدام کند و هیچ تفاوتی در پرداخت حقوق بین نیروهای قراردادی  با شرکتی قائل نشود.

وی خاطرنشان کرد : برای پرداخت هرچه زودتر بدهی شهرداری به نیروهای شرکتی از شهردار درخواست شده تا اضافه کاری نیروهای قراردادی پرداخت نشود و به جای آن حقوق این کارگران پرداخت شود.

وی تصریح کرد : با استانداری درحال رایزنی هستیم تا با پرداخت بدهی دستگاههای اجرایی به شهرداری  این مشکل را مرتفع سازیم. عضو هئیت رئیسه شورای شهر بجنورد نیز دراین جلسه از صید غیرقانونی ماهی زرد پر درسد شیرین دره خبرداد و گفت : ماهی زرد پر یک نوع ماهی رودخانه ای است که فقط درسه نقطه ازکشور یافت می شود که دراین استان این ماهی درسد شیرین دره موجود است . سیدی اظهارداشت : توسط یک مامور محیط زیست از صید این ماهی درسدشیرین دره جلوگیری می شد که متاسفانه محیط زیست دراین نقطه تعدیل نیرو داشته که همین امر موجب صید بی رویه و فروش این ماهی با قیمت گزاف در شهرهای شمالی شده است.

وی ادامه داد : از محیط زیست و آب و منطقه ای استان خواستار رسیدگی به این موضوع هستیم.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.