رئیس هیات مدیره یک شرکت خدمات مسافرت هوایی و گردشگری از افزایش تقاضای گردشگران خارجی برای سفر به ایران خبر داد و گفت: رونق صنعت توریسم می‌تواند نقش پررنگی در جهت توسعه اقتصادی کشور ایفا کند.

تقاضای گردشگران خارجی برای سفر به ایران افزایش یافت

به گزارش قدس آنلاین به نقل از مهر، سیدسام حسینی در دومین گردهمایی مشتریان شرکت خدمات مسافرت هوایی و گردشگری، ضمن بیان مطلب فوق اظهار کرد: گردشگران خارجی ایران را کشوری امن می دانند و تقاضایشان برای سفر به ایران افزایش یافته و آنان علاقه‌مند هستند که از محیط های طبیعی و فرهنگی کشور بازدید کنند.

وی با بیان اینکه بخش خصوصی فعال در حوزه گردشگری برای توسعه هرچه بهتر صنعت گردشگری، تمام تلاش خود را در کشور به کار گرفته، تاکید کرد: شرکت‌های گردشگری می‌توانند در رونق توریسم نقش بسزایی ایفا کنند.

رئیس هیات مدیره شرکت خدمات مسافرت هوایی و گردشگری سام سیر مهم‌ترین اقدام برای جذب گردشگر را ارائه راهبرد گردشگری، شناخت گردشگران و اهتمام و توجه به آنان عنوان کرد که بخش خصوصی فعال در این حوزه نیز در این زمینه نقش پر رنگی می‌تواند داشته باشد و اضافه کرد: رونق صنعت توریسم در جهت توسعه اقتصادی  کشور بسیار موثر است.

وی همچنین یادآور شد: سهم بالایی از اقتصاد ایران می‌تواند از صنعت گردشگری به‌دست آید و این صنعت می‌تواند به کلیدی‌ترین صنعت در اقتصاد ایران تبدیل شود.

حسینی به لزوم بهره‌گیری از امکانات فناوری اطلاعات و ارتباطات در جهت ایجاد رضایت مشتریان تاکید کرد و ادامه داد: امروزه در جهان بحث‌های زیادی پیرامون گردشگری الکترونیک مطرح است، هرچند مقوله ای نوپاست اما در کشورهای غربی جایگاه خود را یافته است و ما نیز تلاش هایی در این راستا داشته ایم که از جمله آن می توان به طراحی اپلیکیشن سفر اشاره کرد.

در ادامه پوپک فهیمی در این گردهمایی اظهارکرد: زمان و سرمایه برای انسان امروز بسیار مهم است و ما با درک ارزش زمان و سرمایه برای مشتریان خود تلاش کردیم در طول فعالیت خود راهکارهایی متفاوت برای برنامه‌ریزی صحیح در سفر اتخاذ کنیم.

مدیرعامل شرکت خدمات مسافرت هوایی و گردشگری سام سیر با تاکید بر تحقق شعار «سفر کن لذت ببر»، گفت: ما تلاش داریم علاوه بر افزایش کیفیت خدمات، با افزایش میزان رضایتمندی مشتریان، تعداد مشتریان وفادار خود را افزایش دهیم.

شرکت خدمات مسافرت هوایــی، جهانگـــردی سام سیر با مجوز بند الف از سازمان هواپیمایــی کشوری و مجوز بند ب از سازمان گردشگری و جهانگردی و عضو سازمان بین‌المللی حمل و نقل هوایی یاتا در تاریخ ۱۳۸۳ در تهران تاسیس شد. این شرکت مجهز به شبکه بین المللی آمادئوس و گابریل (سیستم ذخیره جا در شبکه حمل و نقل هوایی و بین المللی) است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.