معاون امور مجلس، حقوقی و استان‌های سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری از اتخاذ تدابیر ویژه جهت ایجاد امنیت و آرامش ذهنی برای شهروندان در سال نوروز ۹۶ خبرداد.

اتخاذ تدابیر ویژه برای ایجاد نوروز آرام

به گزارش «قدس آنلاین»،   میرهادی قره سید رومیانی روز یکشنبه در نشست تخصصی فرماندهان و مدیران یگان حفاظت سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری گفت: برای نوروز ۹۶ تدابیر ویژه ای اندیشیده شده، ایجاد امنیت و آرامش ذهنی برای شهروندان ایرانی حائز اهمیت است و شما باید رویکرد متفاوت نسبت به سال های گذشته داشته باشید و این رویکرد تبدیل به تحرک انقلابی شود.
وی خطاب به حاضران اظهار کرد امیدوارم در آینده و در نوروز امسال شاهد تغییر بنیادین در حوزه های سازمانی خود باشیم و با حمایت شما این مهم امکان پذیر است.
وی با اشاره به اینکه یگان حفاظت میراث فرهنگی از یگان های موفق است، گفت: کسی که برای دفاع از میراث فرهنگی جان خود را از دست می دهد شهید محسوب می شود و این اهمیت کار شما را نشان می دهد.
رومیانی به مشکلات این حوزه از جمله بودجه اشاره کرد و گفت: نبود ردیف مستقل برای یگان و پیش بینی نشدن بودجه، اجرای سیاست ها را کمرنگ می کند و بنابر این نمی توانیم به اهداف عالیه برسیم.
وی با اشاره به جلب حمایت های مردمی، افزود: با این اتفاق توان شما افزایش می یابد، به گونه ای که کشف اشیا در حوزه جرائم اعم از وقوع و کشف نشان از همکاری سازمان یافته با سمن ها و مجموعه های اجتماعی انجام شده است به نظر می رسد با توان شما و تخصص های ایجاد شده می توان بهترین یگان حفاظتی منطقه خود را داشته باشیم.

**پیش بینی ۲۰ هزار میلیارد تومان برای افق ۲۰ ساله سازمان میراث فرهنگی
معاون امور مجلس، حقوقی و استان‌های سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری در این مراسم همچنین از پیش بینی ۲۰ هزار میلیارد تومان برای افق ۲۰ ساله این سازمان در برنامه هفتم توسعه خبرداد.

منبع: خبرگزاری ایرنا

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.