در واکنش به تصمیم توهین آمیز رییس جمهور آمریکا در ممنوعیت سفر مسلمانان به آمریکا که عراق نیز یکی از آن کشورها است، تشکیلات بسیج مردمی الحشد الشعبی در بیانیه ای برخورد مقابله به مثل با این تصمیم را خواستار شد.

الحشد الشعبی خواستار مقابله به مثل با واشنگتن شد

به گزارش "قدس آنلاین"، 'احمد الاسدی' سخنگوی تشکیلات بسیج مردمی الحشد الشعبی در بیانیه ای امروز (یکشنبه) اعلام کرد: باید در مقابل این تصمیم دولت آمریکا، از ورود اتباع آمریکایی به عراق جلوگیری شود و اتباع آمریکایی موجود در اراضی عراق نیز همگی اخراج شوند.
الاسدی از دستگاه های امنیتی و ادارات ذیربط عراق خواسته است که تدابیر لازم را به عنوان یک دولت، برای پاسداری از کرامت مردم عراق و ملتی که علیه تروریسم می جنگد و هزاران شهید را در خطوط اول درگیری به نمایندگی از تمامی جهان تقدیم می کند، اتخاذ کنند.
علاوه بر دهها شرکت آمریکایی و بسیاری از اتباع آمریکایی که در حال حاضر در عراق مشغول فعالیت هستند، هزاران سرباز آمریکایی نیز طی یکسال اخیر به بهانه مبارزه با تروریسم وارد عراق شده اند که در صورت تصمیم مقابله به مثل بغداد، بایستی همه این اتباع آمریکایی از عراق بیرون رانده شوند.
دونالد ترامپ رییس جمهوری آمریکا دستوری را امضا کرده که به موجب آن مرزهای این کشور به مدت سه ماه از دیروز (شنبه) به روی پناهجویان و شهروندان هفت کشور اسلامی عراق، ایران، لیبی، سومالی، سودان، سوریه و یمن بسته خواهد بود.

منبع: خبرگزاری ایرنا

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.