شهرکرد-رئیس ستاد دهه فجر استان، تبیین گفتمان و مبانی آرمان های امام و دستاوردهای انقلاب اسلامی را ضروری دانست و عنوان کرد:دشمن با بوجود آوردن فضای روانی و ساخت سریال های شبکه های خارجی سعی در نفوذ بین مردم ایران دارد.

دشمن با بوجود آوردن فضای روانی سعی در نفوذ بین مردم ایران دارد

به گزارش قدس آنلاین، علی گرجی مرغملکی ظهر یکشنبه در نشست خبری دهه فجر گفت:دهه فجر بهانه ای برای یادآوری نعمت های الهی و فداکاری های مردم شریف ایران است.

گرجی مرغملکی با اشاره به مراسم مهمانی لاله ها در روز پنجشنبه اول دهه فجر تصریح کرد: در این روز مردم استان با حضور در گلزار شهدا و غبارروبی و عطرافشانی قبور شهدا بار دیگر با اهداف و آرمان های امام و شهدا تجدید میثاق می کنند.

وی خاطرنشان کرد: سه هزار برنامه محوری به مناسبت دهه فجر تدوین و برنامه ریزی شده است که این برنامه ها از ۱۲ بهمن آغاز می شوند.

رئیس ستاد دهه فجر استان افزود: در بیش از هزار آموزشگاه در سراسر استان از ساعت ۸ صبح ۱۲ بهمن صدای زنگ انقلاب به صدا در می آید و جشن ها و برنامه ها آغاز می شود.

گرجی با بیان اینکه برنامه مانور موتوری در ۳۶ نقطه استان برگزار می شود، افزود: مانور موتوری از فرودگاه شهرکرد شروع و تا فرهنگسرای بزرگ شهرکرد ادامه دارد.

وی تاکید کرد: تا کنون ۲۰۰ ستاد دهه فجر در سراسر استان راه اندازی شده است و ۱۰  برنامه در ۱۰ مسجد شهرکرد به میزبانی یکی از کمیته های دهه فجر برگزار می شود.

رئیس ستاد دهه فجر خاطرنشان کرد: دست های پیدا و پنهان با استفاده از فضای مجازی سعی در کم رنگ نشان دادن دستاوردهای انقلاب اسلامی دارند.

وی تبیین گفتمان و مبانی آرمان های امام و دستاوردهای انقلاب اسلامی را ضروری دانست و عنوان کرد:   دشمن با بوجود آوردن فضای روانی و ساخت سریال های شبکه های خارجی سعی در نفوذ بین مردم ایران دارد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.